MARY KAY INC. MEMPERSEMBAHKAN PENEMUAN BAHARU MENGENAI KEMAJUAN PENJAGAAN KULIT DAN PENGGUNAAN ALAT PENGIRAAN DALAM MENGENALPASTI SENSITIVITI KULIT

21/06/2024 04:42 PM

DALLAS, 21 Jun (Bernama) -- Mary Kay Inc., peneraju global dalam inovasi penjagaan kulit, baru-baru ini mendedahkan hasil dua kajian penyelidikan terobosan: pertama, rawatan antioksidan yang boleh mengurangkan kesan ketara pencemaran dan penuaan pada kulit manusia; dan kedua, tumpuan pada aplikasi alat pengiraan untuk meramal dengan tepat keselamatan dan potensi tindak balas kulit manusia terhadap pelbagai bahan kosmetik. Penemuan ini dikongsi oleh saintis Mary Kay pada mesyuarat 2024 Society of Investigative Dermatology (SID) di Dallas, Texas. Syarikat itu adalah penaja peringkat perak acara itu.

“Para saintis Mary Kay berada di barisan hadapan dalam penyelidikan penjagaan kulit, dan kami berbesar hati untuk berkongsi penemuan terbaru kami dengan komuniti saintifik yang lebih luas” said Dr. Lucy Gildea, Ketua Pegawai Inovasi, Produk & Sains di Mary Kay. Perkongsian berterusan dengan Persatuan Dermatologi Penyiasatan menekankan dedikasi Mary Kay untuk memajukan sains penjagaan kulit. Dengan mengekalkan usaha kolaboratif, syarikat itu kekal teguh dalam komitmennya untuk membuat penemuan penting dalam bidang dermatologi, akhirnya memberikan pengguna penyelesaian penjagaan kulit yang lebih selamat dan berkesan.

Untuk teks penuh, klik di sini


BERNAMA menyediakan informasi dan berita terkini yang sahih dan komprehensif yang disebarkan melalui Wires BERNAMA; www.bernama.com; BERNAMA TV di saluran Astro 502, unifi TV 631 dan MYTV 121 IFLIX dan Radio BERNAMA di frekuensi FM93.9 (Lembah Klang), FM107.5 (Johor Bahru), FM107.9 (Kota Kinabalu) dan FM100.9 (Kuching).

Ikuti kami di media sosial :
Facebook : @bernamaofficial, @bernamatv, @bernamaradio
Twitter : @bernama.com, @BernamaTV, @bernamaradio
Instagram : @bernamaofficial, @bernamatvofficial, @bernamaradioofficial
TikTok : @bernamaofficial

© 2024 BERNAMA   • Penafian   • Dasar Privasi   • Dasar Keselamatan