Merevolusikan Dagangan CFD Dengan Petunjuk Utama DiNapoli: EBC Financial Group Mengumumkan Perkongsian Strategik

29/07/2024 11:48 AM

BANGKOK, 29 Julai (Bernama) -- EBC Financial Group (EBC) dengan sukacitanya mengumumkan kejayaan acaranya, "Merevolusikan Dagangan CFD dengan Penunjuk Utama DiNapoli." Acara ini menandakan peristiwa penting dalam dunia perdagangan CFD, yang menampilkan majlis menandatangani perjanjian dengan pedagang dan pengarang terkenal, Joe DiNapoli, dan dihadiri oleh penonton terhormat media antarabangsa dan tempatan, KOL, pelanggan VIP, pakar industri dan pemimpin perniagaan.

Acara itu menyerlahkan perkongsian strategik antara EBC Financial Group dan penunjuk utama DiNapoli, menyepadukan pendekatan dagangan terkenal DiNapoli ke dalam bidang perdagangan CFD. EBC, yang diraikan kerana pelaksanaan pesanan pantas, akses mudah tunai gred institusi dan sistem keselamatan yang teguh, ialah penyedia perkhidmatan kewangan global yang terulung. Dengan lesen kawal selia peringkat teratas dari UK, Australia dan Kepulauan Cayman, EBC menawarkan perkhidmatan perdagangan yang patuh, profesional dan cekap. Perikatan ini bertujuan untuk menyediakan pelabur dengan cerapan dan alatan termaju untuk menguasai strategi dagangan yang berkesan dalam pasaran dinamik hari ini.

 

Untuk teks penuh, klik di sini


BERNAMA menyediakan informasi dan berita terkini yang sahih dan komprehensif yang disebarkan melalui Wires BERNAMA; www.bernama.com; BERNAMA TV di saluran Astro 502, unifi TV 631 dan MYTV 121 dan Radio BERNAMA di frekuensi FM93.9 (Lembah Klang), FM107.5 (Johor Bahru), FM107.9 (Kota Kinabalu) dan FM100.9 (Kuching).

Ikuti kami di media sosial :
Facebook : @bernamaofficial, @bernamatv, @bernamaradio
Twitter : @bernama.com, @BernamaTV, @bernamaradio
Instagram : @bernamaofficial, @bernamatvofficial, @bernamaradioofficial
TikTok : @bernamaofficial

© 2024 BERNAMA   • Penafian   • Dasar Privasi   • Dasar Keselamatan