Memperkenalkan Cavli C11QM: Penjana LTE Kat 1 Kompak Mencipta Semula Penggunaan Iot Jimat Kos Dengan Keupayaan GNSS Dan SDK Terbina Dalam

02/08/2024 04:28 PM

SAN JOSE, California, 2 Ogos (Bernama) -- Cavli Wireless, satu daripada pengeluar modul selular 'sedia IoT' sebenar pertama, berbesar hati melancarkan modul IoT C11QM LTE Kat 1 baharu. Tambahan terbaharu ini ke baris produk Siri C andalan menggunakan teknlogi LTE Kat 1 canggih dan penjejakan GNSS terbina dalam untuk memberikan ketersambungan global yang lancar dan penyelesaian penjejakan. Direka bentuk untuk memenuhi pelbagai keperluan aplikasi IoT moden, C11QM menetapkan standard baharu untuk kecekapan dan kepelbagaian dalam industri.

Cavli Wireless memperkenalkan C11QM, modul IoT berbeza yang akan mengubah landskap peranti yang disambungkan. Penjana kompak ini menggabungkan teknologi LTE Kat 1 canggih dengan keupayaan GNSS terbina dalam secara lancar, menawarkan penyelesaian komprehensif untuk penggunaan IoT generasi seterusnya. Direka bentuk dengan mengambil kira kepelbagaian, C11QM memenuhi keperluan pelbagai aplikasi merentas industri seperti pertanian, penjagaan kesihatan, peruncitan, bandar pintar dan pengeluaran. Set ciri teguhnya menguasakan pembangun untuk mencipta penyelesaian IoT rumit tanpa menjejaskan saiz atau kecekapan. Ciri ini mengurangkan masa ke pasaran untuk penggunaan IoT secara ketara, membenarkan perniagaan untuk menskalakan operasi mereka dengan cepat dan cekap. Dengan C11QM, Cavli Wireless mengukuhkan lagi komitmennya untuk memacu inovasi IoT. Modul ini mewakili langkah besar dalam teknologi IoT selular jimat kos, menawarkan prestasi tanpa tandingan, kebolehpercayaan dan kefleksibelan untuk permintaan dunia serantau yang berubah-ubah.

 

Untuk teks penuh, klik di sini


BERNAMA menyediakan informasi dan berita terkini yang sahih dan komprehensif yang disebarkan melalui Wires BERNAMA; www.bernama.com; BERNAMA TV di saluran Astro 502, unifi TV 631 dan MYTV 121 dan Radio BERNAMA di frekuensi FM93.9 (Lembah Klang), FM107.5 (Johor Bahru), FM107.9 (Kota Kinabalu) dan FM100.9 (Kuching).

Ikuti kami di media sosial :
Facebook : @bernamaofficial, @bernamatv, @bernamaradio
Twitter : @bernama.com, @BernamaTV, @bernamaradio
Instagram : @bernamaofficial, @bernamatvofficial, @bernamaradioofficial
TikTok : @bernamaofficial

© 2024 BERNAMA   • Penafian   • Dasar Privasi   • Dasar Keselamatan