Duck Creek Technologies Melancarkan Polisi Dengan Penghantaran Aktif

06/08/2024 05:11 PM

BOSTON, 6 Ogos (Bernama) -- Hari ini, Duck Creek Technologies, penyedia penyelesaian pintar yang mentakrifkan masa depan insurans harta dan kemalangan (P&C) dan am, mengumumkan ketersediaan umum Polisi dengan Penghantaran Aktif, sebuah penyelesaian revolusioner yang menyingkirkan keperluan untuk menaik taraf dan membolehkan syarikat P&C menyampaikan produk insurans pada skala besar dalam era inovasi dan pembangunan bertumpuan pelanggan yang pesat.

Polisi dengan Penghantaran Aktif ialah penyelesaian natif awan yang memanfaatkan kuasa, kebolehskalaan dan keselamatan awan Azure untuk menyediakan kemas kini produk dua kali seminggu. Kemas kini ini diterapkan secara automatik, memastikan tiada gangguan kepada operasi syarikat insurans sambil menyingkirkan keperluan sumber tambahan yang mahal untuk tujuan menguruskan naik taraf besar-besaran. Semua kemas kini adalah "ditanda ciri", yang membenarkan syarikat insurans memilih masa pengaktifan, sekaligus memastikan tiada impak kepada persekitaran pengeluaran mereka.

Untuk teks penuh, klik di sini


BERNAMA menyediakan informasi dan berita terkini yang sahih dan komprehensif yang disebarkan melalui Wires BERNAMA; www.bernama.com; BERNAMA TV di saluran Astro 502, unifi TV 631 dan MYTV 121 dan Radio BERNAMA di frekuensi FM93.9 (Lembah Klang), FM107.5 (Johor Bahru), FM107.9 (Kota Kinabalu) dan FM100.9 (Kuching).

Ikuti kami di media sosial :
Facebook : @bernamaofficial, @bernamatv, @bernamaradio
Twitter : @bernama.com, @BernamaTV, @bernamaradio
Instagram : @bernamaofficial, @bernamatvofficial, @bernamaradioofficial
TikTok : @bernamaofficial

© 2024 BERNAMA   • Penafian   • Dasar Privasi   • Dasar Keselamatan