Kereta Api Hutan Alishan Pemandangan Taiwan Menyambung Semula Perkhidmatan Selepas 15 Tahun Hiatus

07/08/2024 11:35 AM

TAIPEI,Taiwan, 7 Ogos (Bernama) -- Kereta Api Hutan Alishan menyambung semula sepenuhnya operasi selepas 15 tahun hiatus dan memperkenalkan dua kereta api carter pelancong baharu, Formosensis dan Vivid Express, setiap satu menawarkan pakej lawatan yang unik untuk menyegarkan perjalanan kereta api dan menarik perhatian pelawat.

Ciri Formosensis panel kayu sipres yang besar, dengan dalamannya yang menyerlahkan bingkai tingkap hitam yang dihiasi dengan perapi merah dan suasana dalaman yang mengisi udara dengan aroma sipres merah Taiwan dan sipres Taiwan yang tersendiri. Vivid Express, ditukar daripada pengangkut lama dan diilhamkan oleh Kereta Api Hutan Alishan, mempamerkan bahagian luaran yang bersemangat dengan warna biru, jingga, putih dan kuning yang berjalin.

Untuk teks penuh, klik di sini


BERNAMA menyediakan informasi dan berita terkini yang sahih dan komprehensif yang disebarkan melalui Wires BERNAMA; www.bernama.com; BERNAMA TV di saluran Astro 502, unifi TV 631 dan MYTV 121 dan Radio BERNAMA di frekuensi FM93.9 (Lembah Klang), FM107.5 (Johor Bahru), FM107.9 (Kota Kinabalu) dan FM100.9 (Kuching).

Ikuti kami di media sosial :
Facebook : @bernamaofficial, @bernamatv, @bernamaradio
Twitter : @bernama.com, @BernamaTV, @bernamaradio
Instagram : @bernamaofficial, @bernamatvofficial, @bernamaradioofficial
TikTok : @bernamaofficial

© 2024 BERNAMA   • Penafian   • Dasar Privasi   • Dasar Keselamatan