Gradiant Mengumumkan Pertumbuhan Jualan Yang Pesat Dengan Lebih $500 Juta Pesanan Baharu Untuk Separuh Pertama Tahun 2024

08/08/2024 09:38 AM

BOSTON, 8 Ogos (Bernama) -- Gradiant, penyedia penyelesaian global untuk rawatan air dan air buangan lanjutan, pada hari ini mengumumkan yang syarikat mengakhiri separuh pertama tahun 2024 dengan lebih $500 juta pesanan baharu, meneruskan momentum daripada rekod pesanan suku pertama iaitu sebanyak $337 juta. Prestasi ini menandakan tahun kelima syarikat berjaya menggandakan jualan tahunan dan impak pengembangan strategik ke Amerika Syarikat, serta sektor pembuatan berteknologi tinggi yang kritikal di seluruh dunia.

Gradiant terus menyampaikan penyelesaian kepada peneraju mewah dalam industri penting dunia yang telah menjadikan syarikat itu sebagai rakan kongsi penyelesaian air yang kerap dicari, menandatangani perjanjian baharu untuk mereka bentuk, membina dan mengendalikan loji rawatan air dan pengitaran semula air buangan utama di rantau Amerika Syarikat, Eropah, Timur Tengah, Afrika dan Asia. Sebahagian besar pesanan baharu ialah untuk projek berprofil tinggi dalam industri semikonduktor dan mikroelektronik di Amerika Syarikat dan Asia, serta untuk pelanggan berulang yang semakin menerima guna lebih banyak penyelesaian Gradiant berdasarkan pengalaman positif dengan teknologi dan pasukan. Pesanan baharu pada separuh pertama tahun 2024 ialah dengan pelanggan termasuk Micron, STMicroelectronics, AB InBev, Coca-Cola, Nestle, Rio Tinto, Petronas, ADNOC dan Nama Water.

Untuk teks penuh, klik di sini


BERNAMA menyediakan informasi dan berita terkini yang sahih dan komprehensif yang disebarkan melalui Wires BERNAMA; www.bernama.com; BERNAMA TV di saluran Astro 502, unifi TV 631 dan MYTV 121 dan Radio BERNAMA di frekuensi FM93.9 (Lembah Klang), FM107.5 (Johor Bahru), FM107.9 (Kota Kinabalu) dan FM100.9 (Kuching).

Ikuti kami di media sosial :
Facebook : @bernamaofficial, @bernamatv, @bernamaradio
Twitter : @bernama.com, @BernamaTV, @bernamaradio
Instagram : @bernamaofficial, @bernamatvofficial, @bernamaradioofficial
TikTok : @bernamaofficial

© 2024 BERNAMA   • Penafian   • Dasar Privasi   • Dasar Keselamatan