Berkshire Hathaway Specialty Insurance Membuat Pelantikan Kepimpinan di Asia

26/08/2024 10:43 AM

BOSTON & SINGAPURA, 26 Ogos (Bernama) -- Berkshire Hathaway Specialty Insurance (BHSI) pada hari ini mengumumkan bahawa syarikat berkenaan telah menamakan Kiran Prakash, Ketua Rangkaian Produk Insurans Liabiliti Pihak Pertama, menyelia Tenaga, Pembinaan dan Hartanah Am di Asia, serta menaikkan pangkat Jessie Yuen kepada Ketua Tenaga, Asia. Jessie menggantikan Min Ong yang telah berpindah ke London, berkhidmat sebagai Pengurus Pengunderaitan, Hartanah Tenaga, di BHSI. Jess Au meneruskan peranan beliau sebagai Ketua Hartanah Am di Asia.

"BHSI telah menyaksikan pertumbuhan menguntungkan yang kukuh di Asia. Kiran, membina dan membangunkan perniagaan Pembinaan kami, manakala Jessie, meletakkan portfolio Hartanah Tenaga kami secara strategik dalam pasaran, telah memainkan peranan penting kepada pengembangan kami,” kata Marc Breuil, Ketua Asia dan Timur Tengah, BHSI. “Kejayaan kami merupakan hasil sumbangan kecemerlangan usaha mereka yang membawa 'kisah BHSI' ke pasaran dan membina hubungan yang kukuh.”

 

Untuk teks penuh, klik di sini


BERNAMA menyediakan informasi dan berita terkini yang sahih dan komprehensif yang disebarkan melalui Wires BERNAMA; www.bernama.com; BERNAMA TV di saluran Astro 502, unifi TV 631 dan MYTV 121 dan Radio BERNAMA di frekuensi FM93.9 (Lembah Klang), FM107.5 (Johor Bahru), FM107.9 (Kota Kinabalu) dan FM100.9 (Kuching).

Ikuti kami di media sosial :
Facebook : @bernamaofficial, @bernamatv, @bernamaradio
Twitter : @bernama.com, @BernamaTV, @bernamaradio
Instagram : @bernamaofficial, @bernamatvofficial, @bernamaradioofficial
TikTok : @bernamaofficial

© 2024 BERNAMA   • Penafian   • Dasar Privasi   • Dasar Keselamatan