KEENON Robotics Mempamerkan Penyelesaian Perkhidmatan Pintar Inovatif dengan Kepintaran Terwujud di Persidangan Robot Dunia 2024

28/08/2024 11:00 AM

BEIJING, 28 Ogos (Bernama) -- KEENON Robotics mempersembahkan penyelesaian perkhidmatan pintar terbaharunya dengan kecerdasan yang terwujud dalam Persidangan Robot Dunia 2024, yang diadakan di Pusat Pameran dan Konvensyen Antarabangsa Beijing Etrong, dari 21-25 Ogos 2024. Persidangan tahun ini, bertemakan "Memupuk Daya Produktif Berkualiti Baharu, Inovasi untuk Masa Depan Pintar," menghimpunkan pakar terkemuka, perintis industri dan inovator untuk meneroka kemajuan terkini dalam teknologi robotik. 

Pada majlis itu, KEENON Robotics memperkenalkan pengalaman "Hab Pintar" yang canggih, menyediakan pameran yang mendalam tentang potensi transformatif robotik merentas pelbagai industri, termasuk hospitaliti, perkhidmatan restoran dan penjagaan kesihatan.

 

Untuk teks penuh, klik di sini


BERNAMA menyediakan informasi dan berita terkini yang sahih dan komprehensif yang disebarkan melalui Wires BERNAMA; www.bernama.com; BERNAMA TV di saluran Astro 502, unifi TV 631 dan MYTV 121 dan Radio BERNAMA di frekuensi FM93.9 (Lembah Klang), FM107.5 (Johor Bahru), FM107.9 (Kota Kinabalu) dan FM100.9 (Kuching).

Ikuti kami di media sosial :
Facebook : @bernamaofficial, @bernamatv, @bernamaradio
Twitter : @bernama.com, @BernamaTV, @bernamaradio
Instagram : @bernamaofficial, @bernamatvofficial, @bernamaradioofficial
TikTok : @bernamaofficial

© 2024 BERNAMA   • Penafian   • Dasar Privasi   • Dasar Keselamatan