Toshiba Melancarkan Geganti Foto Automotif Dengan Voltan Ketahanan Keluaran 900V

30/08/2024 03:45 PM

KAWASAKI, Jepun, 30 Ogos (Bernama) -- Toshiba Electronic Devices & Storage Corporation ("Toshiba") telah melancarkan “TLX9152M,” geganti foto automotif[1] dengan voltan ketahanan keluaran 900V(minimum) yang sangat sesuai untuk digunakan dalam bateri automotif voltan tinggi. Geganti foto baharu ditempatkan dalam pakej SO16L-T. Jumlah penghantaran bermula pada hari ini.

Masa pengecasan bertambah baik dan julat menjajap lebih panjang adalah penting untuk penerimagunaan kenderaan elektrik yang lebih luas dan kedua-duanya memerlukan pengendalian sistem bateri yang lebih cekap. Sistem pengurusan bateri (BMS) merealisasikan pengendalian sistem yang cekap dengan memantau status pengecasan bateri, di samping penebatan antara bateri dan badan kenderaan yang penting untuk penggunaan selamat bateri voltan tinggi. Dalam BMS yang mesti mengendalikan voltan tinggi, geganti foto tertebat elektrik digunakan.

Untuk teks penuh, klik di sini


BERNAMA menyediakan informasi dan berita terkini yang sahih dan komprehensif yang disebarkan melalui Wires BERNAMA; www.bernama.com; BERNAMA TV di saluran Astro 502, unifi TV 631 dan MYTV 121 dan Radio BERNAMA di frekuensi FM93.9 (Lembah Klang), FM107.5 (Johor Bahru), FM107.9 (Kota Kinabalu) dan FM100.9 (Kuching).

Ikuti kami di media sosial :
Facebook : @bernamaofficial, @bernamatv, @bernamaradio
Twitter : @bernama.com, @BernamaTV, @bernamaradio
Instagram : @bernamaofficial, @bernamatvofficial, @bernamaradioofficial
TikTok : @bernamaofficial

© 2024 BERNAMA   • Penafian   • Dasar Privasi   • Dasar Keselamatan