"AmSafe Malaysia Tour" Jelajah 50 Cawangan Di Semenanjung Malaysia

02/09/2024 12:25 PM

KUALA LUMPUR, 2 Sept (Bernama) -- AmBank dengan kerjasama Liberty General Insurance Berhad telah melancarkan “AmSafe Malaysia Tour”, sebuah inisiatif yang bertujuan membawa penyelesaian insurans am lebih dekat kepada masyarakat. Lawatan ini telah dirasmikan pada 15 Ogos 2024 oleh Jamie Ling, Ketua Pegawai Eksekutif Kumpulan AmBank dan Puneet Pasricha (Pasha), Ketua Pegawai Eksekutif Liberty General Insurance Berhad di Menara AmBank, Kuala Lumpur.

“AmSafe Malaysia Tour adalah manifestasi komitmen kami untuk mengukuhkan hubungan dengan komuniti. Kami ingin memudahkan akses kepada produk insurans dengan membawa perkhidmatan kami terus ke cawangan-cawangan, sambil mengadakan aktiviti interaktif yang bermakna. Lawatan ini mempromosikan produk auto365 Comprehensive Premier dan AmStyle Guard yang menawarkan pendekatan kesejahteraan yang lebih holistik dan sesuai untuk rakyat Malaysia. Ini adalah sebahagian daripada misi kami untuk menyediakan perlindungan kewangan yang diperlukan oleh rakyat Malaysia untuk masa depan yang lebih terjamin,” kata Aaron Loo, Pengarah Urusan Perbankan Runcit, AmBank.

 

Untuk teks penuh, klik di sini


BERNAMA menyediakan informasi dan berita terkini yang sahih dan komprehensif yang disebarkan melalui Wires BERNAMA; www.bernama.com; BERNAMA TV di saluran Astro 502, unifi TV 631 dan MYTV 121 dan Radio BERNAMA di frekuensi FM93.9 (Lembah Klang), FM107.5 (Johor Bahru), FM107.9 (Kota Kinabalu) dan FM100.9 (Kuching).

Ikuti kami di media sosial :
Facebook : @bernamaofficial, @bernamatv, @bernamaradio
Twitter : @bernama.com, @BernamaTV, @bernamaradio
Instagram : @bernamaofficial, @bernamatvofficial, @bernamaradioofficial
TikTok : @bernamaofficial

© 2024 BERNAMA   • Penafian   • Dasar Privasi   • Dasar Keselamatan