Pasir Kumbahan Kucing Daerah China Utara Memastikan Kualiti Hidup Yang Lebih Baik Untuk Kucing

03/09/2024 02:18 PM

HOHHOT, China, 3 Sept (Bernama) -- Sejak beberapa tahun kebelakangan ini, memelihara seekor kucing telah menjadi satu pilihan bagi ramai orang di seluruh dunia. Terdapat satu keutamaan yang semakin meningkat bagi kucing-kucing ini untuk menikmati persekitaran hidup yang sihat. Firma-firma di sebuah daerah di China utara telah membuat kemajuan yang berterusan di dalam pasaran khusus bagi produk pasir kumbahan kucing, untuk memenuhi permintaan pelanggan.

Di sebuah makmal, Wang Xiaoli dan rakan-rakannya telah membangunkan produk mineral yang rendah habuk dan ringan, dengan menggunakan bentonit. Di bengkel itu, dengan memasukkan bijih mineral ke dalam satu barisan pengeluaran hijau, dan melalui satu siri proses pembuatan automatik, satu bekas pasir kumbahan kucing, yang sekecil milet, boleh dihasilkan.

 

Untuk teks penuh, klik di sini


BERNAMA menyediakan informasi dan berita terkini yang sahih dan komprehensif yang disebarkan melalui Wires BERNAMA; www.bernama.com; BERNAMA TV di saluran Astro 502, unifi TV 631 dan MYTV 121 dan Radio BERNAMA di frekuensi FM93.9 (Lembah Klang), FM107.5 (Johor Bahru), FM107.9 (Kota Kinabalu) dan FM100.9 (Kuching).

Ikuti kami di media sosial :
Facebook : @bernamaofficial, @bernamatv, @bernamaradio
Twitter : @bernama.com, @BernamaTV, @bernamaradio
Instagram : @bernamaofficial, @bernamatvofficial, @bernamaradioofficial
TikTok : @bernamaofficial

© 2024 BERNAMA   • Penafian   • Dasar Privasi   • Dasar Keselamatan