Nikkiso Clean Energy & Industrial Gases Group Mengumumkan Ia Akan Menggandakan Kapasiti Pengilangan Di Eropah

04/09/2024 12:14 PM

TEMECULA, California, 4 Sept (Bernama) -- Nikkiso Clean Energy & Industrial Gases (Kumpulan), sebahagian daripada segmen Perniagaan Industri Nikkiso Co. Ltd. meraikan perluasan operasi pengilangannya di Wurzen, Saxony, Jerman pada 29 Ogos semasa majlis pecah tanah. Ruang tambahan akan hampir menggandakan kapasiti pengilangan Kumpulan di Eropah.

Dengan ruang tambahan, Kumpulan akan membina perniagaan penangkapan karbon sedia ada dan membawa keupayaan pengilangan baharu untuk pemasangan pam kriogenik, penukar haba dan gelincir bahan api hidrogen untuk memenuhi permintaan pasaran bagi peralatan kriogenik dan penyelesaian loji yang digunakan dalam projek tenaga bersih seperti stesen penjanaan bahan api hidrogen, terminal LNG dan ammonia serta loji pengeluaran hidrogen.

 

Untuk teks penuh, klik di sini


BERNAMA menyediakan informasi dan berita terkini yang sahih dan komprehensif yang disebarkan melalui Wires BERNAMA; www.bernama.com; BERNAMA TV di saluran Astro 502, unifi TV 631 dan MYTV 121 dan Radio BERNAMA di frekuensi FM93.9 (Lembah Klang), FM107.5 (Johor Bahru), FM107.9 (Kota Kinabalu) dan FM100.9 (Kuching).

Ikuti kami di media sosial :
Facebook : @bernamaofficial, @bernamatv, @bernamaradio
Twitter : @bernama.com, @BernamaTV, @bernamaradio
Instagram : @bernamaofficial, @bernamatvofficial, @bernamaradioofficial
TikTok : @bernamaofficial

© 2024 BERNAMA   • Penafian   • Dasar Privasi   • Dasar Keselamatan