Integrated Power Services Memperoleh Aset Perniagaan ABB Industrial Services

05/09/2024 01:24 PM

GREENVILLE, Carolina Selatan, 5 Sept (Bernama) -- Integrated Power Services (IPS), peneraju Amerika Utara dalam menservis, kejuruteraan dan pengilangan semula sistem pengurusan elektrik, mekanikal dan kuasa telah memuktamadkan pemerolehan perniagaan ABB Industrial Services, berkuat kuasa pada 31 Ogos 2024. Dengan lokasi di Arizona, Indiana, Carolina Utara, Alberta dan Ontario, ABB Industrial Services menyediakan keupayaan pembaikan dan servis medan berkualiti tinggi untuk motor elektrik sehingga 50,000 HP dan peralatan suis voltan rendah dan sederhana daripada 480V sehingga 15kV. Pusat servis ini juga melakukan pembaikan peralatan berputar pam, pemampat, peniup, bearing, kotak gear dan alur pemacu perlombongan OHV.

"Pemerolehan ini akan membenarkan IPS menambah lokasi di mana pelanggan telah menggesa kami untuk menawarkan perkhidmatan" kata John Zuleger, Presiden dan Ketua Pegawai Eksekutif IPS. “Lima lokasi ini akan meningkatkan keupayaan kami dalam perkhidmatan perindustrian yang boleh diperbaharui, perlombongan tembaga dan perkhidmatan perindustrian selepas pasaran pengurusan kuasa. Selain itu, IPS kini akan menjadi rumah kepada 115 pekerja yang berbakat tambahan dan teknologi dan kepakaran legasi daripada warisan General Electric dan ABB bagi tapak yang baru diperoleh ini.”

 

Untuk teks penuh, klik di sini


BERNAMA menyediakan informasi dan berita terkini yang sahih dan komprehensif yang disebarkan melalui Wires BERNAMA; www.bernama.com; BERNAMA TV di saluran Astro 502, unifi TV 631 dan MYTV 121 dan Radio BERNAMA di frekuensi FM93.9 (Lembah Klang), FM107.5 (Johor Bahru), FM107.9 (Kota Kinabalu) dan FM100.9 (Kuching).

Ikuti kami di media sosial :
Facebook : @bernamaofficial, @bernamatv, @bernamaradio
Twitter : @bernama.com, @BernamaTV, @bernamaradio
Instagram : @bernamaofficial, @bernamatvofficial, @bernamaradioofficial
TikTok : @bernamaofficial

© 2024 BERNAMA   • Penafian   • Dasar Privasi   • Dasar Keselamatan