Olon Meneruskan Laluan Pertumbuhannya Dan Mengumumkan Pemerolehan Baharu

06/09/2024 10:13 AM

MILAN, Sept 6 (Bernama) -- Pelan pemerolehan itu melibatkan penyepaduan operasi lengkap Huvepharma Italia Srl dan rancangan untuk menghidupkan semula potensi pengeluaran kilang Garessio dan melalui pembangunan peluang perniagaan baharu, membawanya kepada kapasiti pengeluaran penuh. Dengan pemerolehan terbaru ini, Kumpulan kini mempunyai sejumlah sembilan kilang pembuatan di Itali sahaja dan jumlah kapasiti tindak balas sebanyak 3,250 meter padu. Dari segi kehadiran, tahap rangkaian pengilangan dan volum terpasang, ia muncul sebagai salah satu pemain industri terpenting di kancah negara dan Eropah mengikut saiz dan potensi pengeluaran.

Huvepharma Italia Srl, dengan kilangnya di Garessio (Cuneo, Piedmont) beroperasi dalam pembangunan, perindustrian, pengeluaran melalui sintesis kimia dan pemasaran bahan aktif untuk kegunaan farmaseutikal serta perantaraan lanjutan.

 

Untuk teks penuh, klik di sini


BERNAMA menyediakan informasi dan berita terkini yang sahih dan komprehensif yang disebarkan melalui Wires BERNAMA; www.bernama.com; BERNAMA TV di saluran Astro 502, unifi TV 631 dan MYTV 121 dan Radio BERNAMA di frekuensi FM93.9 (Lembah Klang), FM107.5 (Johor Bahru), FM107.9 (Kota Kinabalu) dan FM100.9 (Kuching).

Ikuti kami di media sosial :
Facebook : @bernamaofficial, @bernamatv, @bernamaradio
Twitter : @bernama.com, @BernamaTV, @bernamaradio
Instagram : @bernamaofficial, @bernamatvofficial, @bernamaradioofficial
TikTok : @bernamaofficial

© 2024 BERNAMA   • Penafian   • Dasar Privasi   • Dasar Keselamatan