CNE Direct, Inc. (menjalankan perniagaan sebagai “illumynt”) Mengumumkan Paul Knight kembali semula sebagai CEO

09/09/2024 09:54 AM

BOSTON, 9 Sept (Bernama) -- CNE Direct, Inc. (menjalankan perniagaan sebagai “illumynt”) berbesar hati untuk mengumumkan Paul Knight kembali semula sebagai CEO syarikat perdagangan, perkhidmatan dan penyelesaian ITAD global. Kini dalam tahun ke-23 perniagaannya, perubahan ini dilakukan sebagai sebahagian daripada penstrukturan semula illumynt untuk memulakan fasa inisiatif pertumbuhan strategiknya yang seterusnya. Knight mengasaskan bersama perniagaan ini pada tahun 2002 dan merupakan CEO syarikat untuk sebahagian besar sejarahnya sambil berkhidmat secara berterusan sebagai Pengerusi sejak penubuhannya. Knight kembali sebagai tunjang syarikat ke arah pengembangan global yang lebih lanjut, penawaran perkhidmatan baharu dan memberikan tumpuan kepada penyampaian hasil utama pasaran untuk pelanggan dan rakan kongsinya.

“Saya teruja untuk kembali semula sebagai CEO dan tidak sabar lagi untuk bekerja dengan pasukan bertaraf dunia kami dan mendapatkan peluang untuk meluangkan lebih masa dengan pelanggan dan rakan kongsi kami di seluruh dunia untuk melaksanakan pelan pertumbuhan strategik baharu kami,” kata Knight.

Untuk teks penuh, klik di sini


BERNAMA menyediakan informasi dan berita terkini yang sahih dan komprehensif yang disebarkan melalui Wires BERNAMA; www.bernama.com; BERNAMA TV di saluran Astro 502, unifi TV 631 dan MYTV 121 dan Radio BERNAMA di frekuensi FM93.9 (Lembah Klang), FM107.5 (Johor Bahru), FM107.9 (Kota Kinabalu) dan FM100.9 (Kuching).

Ikuti kami di media sosial :
Facebook : @bernamaofficial, @bernamatv, @bernamaradio
Twitter : @bernama.com, @BernamaTV, @bernamaradio
Instagram : @bernamaofficial, @bernamatvofficial, @bernamaradioofficial
TikTok : @bernamaofficial

© 2024 BERNAMA   • Penafian   • Dasar Privasi   • Dasar Keselamatan