DishHome, Nepal Meningkatkan Tawaran dan Pengalaman Pelanggan dengan Hansen

10/09/2024 10:47 AM

MELBOURNE, Australia, 10 Sept (Bernama) -- Hansen Technologies (ASX:HSN), penyedia perisian dan perkhidmatan global terkemuka dalam industri komunikasi, tenaga dan air berbesar hati untuk mengumumkan bahawa DishHome, penyedia perkhidmatan komunikasi (CSP) terkemuka di Nepal, telah menaik taraf versi Hansen CCBnya, sebahagian daripada Hansen Suite for Communications, Technology & Media. Syarikat juga akan memanfaatkan sistem penjagaan dan pengebilan pelanggan Hansen yang disatukan untuk jalur lebar dan kabel, kerana syarikat berusaha untuk memberikan tahap perkhidmatan yang lebih ditingkatkan kepada pangkalan pelanggannya yang semakin meningkat di seluruh dunia.

Sebelum pelaksanaan ini, pelanggan televisyen dan fibernet terus-ke-rumah DishHome akan dibilkan secara berasingan untuk pelbagai produk yang dilanggan. Hari ini, dengan produk Hansen terkini, pelanggan Hansen boleh membuat satu bayaran untuk kesambungan hiburan, dan ini mengurangkan beban kerana perlu membayar berbilang bil dan vendor.

 

Untuk teks penuh, klik di sini


BERNAMA menyediakan informasi dan berita terkini yang sahih dan komprehensif yang disebarkan melalui Wires BERNAMA; www.bernama.com; BERNAMA TV di saluran Astro 502, unifi TV 631 dan MYTV 121 dan Radio BERNAMA di frekuensi FM93.9 (Lembah Klang), FM107.5 (Johor Bahru), FM107.9 (Kota Kinabalu) dan FM100.9 (Kuching).

Ikuti kami di media sosial :
Facebook : @bernamaofficial, @bernamatv, @bernamaradio
Twitter : @bernama.com, @BernamaTV, @bernamaradio
Instagram : @bernamaofficial, @bernamatvofficial, @bernamaradioofficial
TikTok : @bernamaofficial

© 2024 BERNAMA   • Penafian   • Dasar Privasi   • Dasar Keselamatan