NanoMalaysia Menganjurkan Bengkel Keterlibatan Pemegang Taruh Untuk Pemain Industri Hidrogen

10/09/2024 05:11 PM

KUALA LUMPUR, 10 Sept (Bernama) -- NanoMalaysia Berhad (NMB), sebuah agensi di bawah Kementerian Sains, Teknologi dan Inovasi (MOSTI), telah menganjurkan bengkel keterlibatan pemegang taruh pertama untuk Pakatan Industri Hidrogen Malaysia (MHIA) di Hotel InterContinental hari ini.

Bengkel sehari ini telah dihadiri oleh pemain utama dari pelbagai rantaian nilai dan ekosistem ekonomi hidrogen, yang terdiri daripada syarikat-syarikat di Malaysia yang telah mempunyai jejak serta perancangan yang serupa untuk membentuk masa depan ekonomi hidrogen negara. Antara mereka yang hadir adalah termasuk PETRONAS Technology Ventures Sdn Bhd (PTVSB), NGL Tech Sdn Bhd, UMW Industrial Power Services Sdn Bhd, Sarawak Metro Sdn Bhd, Gentari Hydrogen Sdn Bhd, Uzma Berhad, SEDC Energy Sdn Bhd serta wakil daripada NMB, Pusat Nanoteknologi Kebangsaan (NNC) dan MOSTI.

Untuk teks penuh, klik di sini


BERNAMA menyediakan informasi dan berita terkini yang sahih dan komprehensif yang disebarkan melalui Wires BERNAMA; www.bernama.com; BERNAMA TV di saluran Astro 502, unifi TV 631 dan MYTV 121 dan Radio BERNAMA di frekuensi FM93.9 (Lembah Klang), FM107.5 (Johor Bahru), FM107.9 (Kota Kinabalu) dan FM100.9 (Kuching).

Ikuti kami di media sosial :
Facebook : @bernamaofficial, @bernamatv, @bernamaradio
Twitter : @bernama.com, @BernamaTV, @bernamaradio
Instagram : @bernamaofficial, @bernamatvofficial, @bernamaradioofficial
TikTok : @bernamaofficial

© 2024 BERNAMA   • Penafian   • Dasar Privasi   • Dasar Keselamatan