Quantexa Melancarkan Unit Perniagaan Sektor Awam Global untuk Membantu Agensi dan Jabatan Kerajaan Memecah Silo Data, Memanfaatkan AI dan Menggunakan Automasi untuk Memacu Kecekapan

12/09/2024 09:35 AM

NEW YORK dan LONDON, 12 Sept (Bernama) -- Quantexa, peneraju global dalam penyelesaian Perisikan Keputusan, hari ini mengumumkan ia membentuk Sektor Awam Quantexa, sebuah unit perniagaan global baharu yang didedikasikan untuk memperkasakan agensi sektor awam di seluruh dunia untuk mengubah perkhidmatan kerajaan dengan AI, automasi dan data yang dipercayai. Quantexa sedang membina rekod kejayaan dalam sektor awam dengan pantas, membantu agensi dan jabatan menggunakan Platform Perisikan Keputusan canggih mereka untuk melindungi dan memberi perkhidmatan kepada lebih ramai komuniti dengan lebih baik sambil memaksimumkan kecekapan operasi.

Pencapaian Quantexa dalam sektor awam diiktiraf kerana syarikat itu dinamakan sebagai salah satu vendor teratas dalam kedudukan teratas Chartis RiskTechAI 50 2024 dan laporan penyelidikan . Laporan Chartis RiskTechAI 50 menyenaraikan penyelesaian AI global dalam teknologi risiko dan telah mengiktiraf keupayaan Quantexa untuk menggunakan AI untuk aplikasi khusus dalam pengesanan penipuan cukai dan kes penggunaan kerajaan. Dalam laporan itu, teknologi Quantexa telah dipuji dalam dua kategori: “Keupayaan penipuan cukai lanjutan” dan “AI untuk aplikasi kerajaan.

 

Untuk teks penuh, klik di sini


BERNAMA menyediakan informasi dan berita terkini yang sahih dan komprehensif yang disebarkan melalui Wires BERNAMA; www.bernama.com; BERNAMA TV di saluran Astro 502, unifi TV 631 dan MYTV 121 dan Radio BERNAMA di frekuensi FM93.9 (Lembah Klang), FM107.5 (Johor Bahru), FM107.9 (Kota Kinabalu) dan FM100.9 (Kuching).

Ikuti kami di media sosial :
Facebook : @bernamaofficial, @bernamatv, @bernamaradio
Twitter : @bernama.com, @BernamaTV, @bernamaradio
Instagram : @bernamaofficial, @bernamatvofficial, @bernamaradioofficial
TikTok : @bernamaofficial

© 2024 BERNAMA   • Penafian   • Dasar Privasi   • Dasar Keselamatan