Trend Kecantikan Masa Depan Boleh Didapati dalam Laporan Inovasi Kecantikan Global NielsenIQ (NIQ) yang Baharu

13/09/2024 11:00 AM

CHICAGO, 13 Sept (Bernama) -- Dalam industri kecantikan yang sentiasa berkembang, memahami dan memenuhi keperluan pengguna yang bermakna telah menjadi perkara penting, terutamanya berikutan perubahan besar pasca COVID-19. Pada hari ini NIQ mengeluarkan Laporan Inovasi Kecantikan Global, dikuasakan oleh Pengukuran Inovasi NIQ BASES yang memberikan pandangan menyeluruh mengenai keadaan inovasi dan trend masa depan dalam industri kecantikan merentasi 14 pasaran.

Jenama Penjagaan Peribadi yang menerima inovasi pada tahun 2023 berpotensi melihat pertumbuhan jualan keseluruhan sebanyak 2.5 kali ganda lebih banyak berbanding jenama lain dengan jualan inovasi yang lembap atau mengalami penurunan. Inovasi yang kuat menarik pembeli baharu, mencipta peluang penggunaan baharu, mewajarkan nilai premium harga dan mengekalkan jenama sebagai keutamaan.

Untuk teks penuh, klik di sini


BERNAMA menyediakan informasi dan berita terkini yang sahih dan komprehensif yang disebarkan melalui Wires BERNAMA; www.bernama.com; BERNAMA TV di saluran Astro 502, unifi TV 631 dan MYTV 121 dan Radio BERNAMA di frekuensi FM93.9 (Lembah Klang), FM107.5 (Johor Bahru), FM107.9 (Kota Kinabalu) dan FM100.9 (Kuching).

Ikuti kami di media sosial :
Facebook : @bernamaofficial, @bernamatv, @bernamaradio
Twitter : @bernama.com, @BernamaTV, @bernamaradio
Instagram : @bernamaofficial, @bernamatvofficial, @bernamaradioofficial
TikTok : @bernamaofficial

© 2024 BERNAMA   • Penafian   • Dasar Privasi   • Dasar Keselamatan