BUSINESSNEXT mendapat pengiktirafan dalam Gartner® Sales Force Automation Magic Quadrant™ 2024 selama 11 tahun berturut-turut

13/09/2024 11:06 AM

NEW DELHI, India, 13 Sept (Bernama) -- BUSINESSNEXT yang merupakan penyedia universal penyelesaian perusahaan boleh gubah bagi bank dan perkhidmatan kewangan telah dinobatkan sebagai Pemain Nic dalam laporan Gartner Magic Quadrant 2024 untuk Sales Force Automation Platforms. Platform syarikat itu telah dinilai untuk menentukan tahap komprehensif rangkaian penyelesaian perusahaannya, dengan fokus utama pada keupayaan automasi jualan.

Kedudukan ini telah meletakkan BUSINESSNEXT sebaris dengan 13 vendor utama pada peringkat antarabangsa dalam platform automasi pasukan jualan yang membuktikan pendekatan berfokuskan industri dan penyelesaian canggih syarikat itu bagi menghasilkan penyelesaian termaju. Keupayaan Automasi Pasukan Jualan itu termasuklah jualan berpandu, analisis ramalan dan strategi yang dipacu AI. Dengan kehadiran yang kukuh dalam perkhidmatan kewangan dan insurans di APAC, EMEA dan Amerika Utara, BUSINESSNEXT terus menambah baik platformnya dengan model, visualisasi dan ciri-ciri mudah alih yang dikuasakan GenAI untuk meningkatkan kecekapan operasi.

Untuk teks penuh, klik di sini


BERNAMA menyediakan informasi dan berita terkini yang sahih dan komprehensif yang disebarkan melalui Wires BERNAMA; www.bernama.com; BERNAMA TV di saluran Astro 502, unifi TV 631 dan MYTV 121 dan Radio BERNAMA di frekuensi FM93.9 (Lembah Klang), FM107.5 (Johor Bahru), FM107.9 (Kota Kinabalu) dan FM100.9 (Kuching).

Ikuti kami di media sosial :
Facebook : @bernamaofficial, @bernamatv, @bernamaradio
Twitter : @bernama.com, @BernamaTV, @bernamaradio
Instagram : @bernamaofficial, @bernamatvofficial, @bernamaradioofficial
TikTok : @bernamaofficial

© 2024 BERNAMA   • Penafian   • Dasar Privasi   • Dasar Keselamatan