Sebuah Perusahaan Asing Meningkatkan Modal Dan Mengembangkan Pengeluaran Di Haicang, Xiamen, China

13/09/2024 12:02 PM

XIAMEN, China, 13 Sept (Bernama) -- Sebuah syarikat asing, Lifetime (Xiamen) Plastic Products Co., Ltd. ("Lifetime"), mengumumkan baru-baru ini untuk meningkatkan kapasiti tahunan mereka sebanyak 6.5 juta kepingan bagi produk riadah pelbagai fungsi yang dibuat dengan bahan berteknologi tinggi di Daerah Haicang, Xiamen, satu keputusan yang dibuat oleh ibu pejabat mereka di Amerika Syarikat selepas menyaksikan pertumbuhan yang stabil di tanah yang mempunyai masa depan yang sangat cerah ini sejak beberapa tahun lalu. Pembinaan bagi projek baharu ini akan bermula tidak lama lagi, dan operasi dijangka bermula pada penghujung tahun 2025. Dianggarkan bahawa pengeluaran perindustrian tahunan akan meningkat sebanyak 1.3 bilion yuan, hasil cukai tahunan akan meningkat sebanyak 15 juta yuan, dan 200 peluang pekerjaan akan diwujudkan.

Dari sudut perspektif Lifetime, Haicang adalah sebuah tempat yang sangat bagus untuk menjalankan perniagaan: lokasi yang tiada tandingan, rangkaian pengangkutan yang luas, persekitaran yang menyenangkan, kemudahan yang mantap, satu asas yang kukuh untuk industri dan perkhidmatan "penjagaan".

Untuk teks penuh, klik di sini


BERNAMA menyediakan informasi dan berita terkini yang sahih dan komprehensif yang disebarkan melalui Wires BERNAMA; www.bernama.com; BERNAMA TV di saluran Astro 502, unifi TV 631 dan MYTV 121 dan Radio BERNAMA di frekuensi FM93.9 (Lembah Klang), FM107.5 (Johor Bahru), FM107.9 (Kota Kinabalu) dan FM100.9 (Kuching).

Ikuti kami di media sosial :
Facebook : @bernamaofficial, @bernamatv, @bernamaradio
Twitter : @bernama.com, @BernamaTV, @bernamaradio
Instagram : @bernamaofficial, @bernamatvofficial, @bernamaradioofficial
TikTok : @bernamaofficial

© 2024 BERNAMA   • Penafian   • Dasar Privasi   • Dasar Keselamatan