OTC Markets Group Mengumumkan Pelancaran Rasmi OTC Overnight, Meluaskan Akses Pasaran Global

13/09/2024 03:57 PM

NEW YORK, 13 Sept (Bernama) -- OTC Markets Group Inc. (OTCQX: OTCM; "Syarikat"), pengendali pasaran kewangan terkawal selia untuk lebih 12,000 sekuriti A.S. dan global, hari ini mengumumkan pelancaran rasmi OTC Overnight. Kumpulan terpilih sekuriti aktif kini tersedia untuk didagangkan pada hari Ahad hingga hari Khamis, antara 8 malam dan 4 pagi Waktu Timur.

Syarikat pertama kali mengumumkan OTC Overnight pada bulan Mei, dengan menyatakan cadangan waktu pasaran dan jenis sekuriti yang layak pada pelancaran. Pelancaran bulan ini datang pada masa peningkatan permintaan pelanggan untuk set unik sekuriti global OTC Markets berharga dalam Dolar A.S. OTC Overnight menyediakan keupayaan dagangan yang akan meluaskan kebolehcapaian pasaran, ketelusan dan liputan data komprehensif untuk pasaran OTC dengan ketara. Dengan menggunakan infrastruktur dan ketersambungan sedia ada, pelanggan peniaga broker boleh menambah keupayaan dagangan semalaman dengan cekap untuk memenuhi permintaan pelanggan mereka.

Untuk teks penuh, klik di sini


BERNAMA menyediakan informasi dan berita terkini yang sahih dan komprehensif yang disebarkan melalui Wires BERNAMA; www.bernama.com; BERNAMA TV di saluran Astro 502, unifi TV 631 dan MYTV 121 dan Radio BERNAMA di frekuensi FM93.9 (Lembah Klang), FM107.5 (Johor Bahru), FM107.9 (Kota Kinabalu) dan FM100.9 (Kuching).

Ikuti kami di media sosial :
Facebook : @bernamaofficial, @bernamatv, @bernamaradio
Twitter : @bernama.com, @BernamaTV, @bernamaradio
Instagram : @bernamaofficial, @bernamatvofficial, @bernamaradioofficial
TikTok : @bernamaofficial

© 2024 BERNAMA   • Penafian   • Dasar Privasi   • Dasar Keselamatan