SCF Mengambil Alih Newpark Fluids Systems

17/09/2024 03:40 PM

HOUSTON, 17 Sept (Bernama) -- SCF Partners, Inc. (“SCF”) dengan sukacitanya mengumumkan pengambilalihan perniagaan Newpark Fluids Systems (“NFS”), penyedia penyelesaian global terkemuka yang memberikan tumpuan secara eksklusif kepada minyak & gas dan bendalir geoterma, daripada Newpark Resources Inc. (NYSE: NR). Newpark Fluids Systems menyediakan rangkaian penuh produk penggerudian & penyiapan serta perkhidmatan teknikal berkaitan yang dibantu oleh rangkaian perisian pemodelan digital berinovatif, rantaian bekalan dan infrastruktur global untuk meningkatkan kecekapan dan produktiviti prestasi pelanggan kami.

Ketua Pegawai Eksekutif Newpark Fluid Systems, David Paterson, mengulas, "Kami amat teruja untuk bekerjasama dengan SCF. Perkongsian baharu ini akan menjadi sumber penciptaan nilai yang besar untuk kedua-dua pelanggan kami dan keseluruhan pasukan Newpark Fluids Systems. Kini rancangan pertumbuhan strategik global kami akan dipercepatkan di bawah lembaga pengarah baharu dan tertumpu bersama pengalaman tenaga dan komitmen yang besar. Rekod kejayaan SCF yang tidak ada bandingannya dalam industri perkhidmatan tenaga global memberikan peluang menarik sambil kami melihat masa depan.”

Untuk teks penuh, klik di sini


BERNAMA menyediakan informasi dan berita terkini yang sahih dan komprehensif yang disebarkan melalui Wires BERNAMA; www.bernama.com; BERNAMA TV di saluran Astro 502, unifi TV 631 dan MYTV 121 dan Radio BERNAMA di frekuensi FM93.9 (Lembah Klang), FM107.5 (Johor Bahru), FM107.9 (Kota Kinabalu) dan FM100.9 (Kuching).

Ikuti kami di media sosial :
Facebook : @bernamaofficial, @bernamatv, @bernamaradio
Twitter : @bernama.com, @BernamaTV, @bernamaradio
Instagram : @bernamaofficial, @bernamatvofficial, @bernamaradioofficial
TikTok : @bernamaofficial

© 2024 BERNAMA   • Penafian   • Dasar Privasi   • Dasar Keselamatan