Xsolla Melantik Zoran Vasiljev sebagai Naib Presiden Global Strategic Partnerships

26/09/2024 10:17 AM

LOS ANGELES, 26 Sept (Bernama) --  Xsolla, sebuah syarikat perdagangan permainan video global, mengumumkan hari ini tentang pelantikan Zoran Vasiljev sebagai Naib Presiden Kanan Global Strategic Partnerships, berkuat kuasa 1hb Oktober. Zoran menyertai Xsolla dengan begitu banyak pengalaman dan rekod prestasi yang unggul dalam pengewangan digital dan kepimpinan perniagaan antarabangsa.

Eksekutif Tahap-C bermusim dan usahawan bersiri, Zoran Vasiljev dikenali kerana sumbangan inovatifnya kepada pendigitalan dan pengewangan. Dengan kerjaya yang ditandai dengan enam usaha sama yang berjaya dan peranan eksekutif yang penting, dia telah mendorong pertumbuhan dan perubahan strategik yang konsisten merentasi pelbagai pasaran. Zoran sebelum ini berkhidmat sebagai CEO Centili and Apigate dan pernah memegang jawatan kepimpinan utama dengan Vega IT, Axiata Digital, StarHub, Arthur D. Little, Value Partners, dan Kumpulan Peppers & Rogers.

 

Untuk teks penuh, klik di sini


BERNAMA menyediakan informasi dan berita terkini yang sahih dan komprehensif yang disebarkan melalui Wires BERNAMA; www.bernama.com; BERNAMA TV di saluran Astro 502, unifi TV 631 dan MYTV 121 dan Radio BERNAMA di frekuensi FM93.9 (Lembah Klang), FM107.5 (Johor Bahru), FM107.9 (Kota Kinabalu) dan FM100.9 (Kuching).

Ikuti kami di media sosial :
Facebook : @bernamaofficial, @bernamatv, @bernamaradio
Twitter : @bernama.com, @BernamaTV, @bernamaradio
Instagram : @bernamaofficial, @bernamatvofficial, @bernamaradioofficial
TikTok : @bernamaofficial

© 2024 BERNAMA   • Penafian   • Dasar Privasi   • Dasar Keselamatan