Persidangan Kerjasama Rantaian Perindustrian Dan Rantaian Bekalan Dan Pembangunan Inovatif China-ASEAN (Baise-Cao Bang) Diadakan Di Nanning

01/10/2024 01:38 PM

NANNING, China, 1 Okt (Bernama) -- Pada 24 September, Persidangan Kerjasama Rantaian Perindustrian dan Rantaian Bekalan dan Pembangunan Inovatif China-ASEAN (Baise-Cao Bang), yang dianjurkan oleh Jawatankuasa Perbandaran CPC Baise dan Kerajaan Perbandaran Baise, telah berlangsung di Nanning di Wilayah Autonomi Guangxi Zhuang, China. Hampir 200 wakil keusahawanan dari Delta Sungai Yangtze, Wilayah Beijing-Tianjin-Hebei, Kawasan Greater Bay Guangdong-Hong Kong-Macau dan wilayah lain di China, serta dari perusahaan Vietnam, telah menghadiri persidangan itu.

Pada persidangan ini, 19 projek telah ditandatangani, dengan jumlah pelaburan sebanyak 20.663 bilion yuan. Projek-projek ini meliputi pelbagai bidang, yang mempamerkan keupayaan inovasi yang kukuh dan prospek pembangunan yang mempunyai harapan yang cerah masa depannya. Mereka akan menyediakan sokongan padu untuk Bandar Raya Baise bagi mempercepatkan pembukaan peringkat tinggi di peringkat domestik dan antarabangsa, dan membantu Guangxi dalam mewujudkan sebuah persekitaran pengoperasian yang mudah untuk pasaran dwi peredaran domestik dan antarabangsa.

Untuk teks penuh, klik di sini


BERNAMA menyediakan informasi dan berita terkini yang sahih dan komprehensif yang disebarkan melalui Wires BERNAMA; www.bernama.com; BERNAMA TV di saluran Astro 502, unifi TV 631 dan MYTV 121 dan Radio BERNAMA di frekuensi FM93.9 (Lembah Klang), FM107.5 (Johor Bahru), FM107.9 (Kota Kinabalu) dan FM100.9 (Kuching).

Ikuti kami di media sosial :
Facebook : @bernamaofficial, @bernamatv, @bernamaradio
Twitter : @bernama.com, @BernamaTV, @bernamaradio
Instagram : @bernamaofficial, @bernamatvofficial, @bernamaradioofficial
TikTok : @bernamaofficial

© 2024 BERNAMA   • Penafian   • Dasar Privasi   • Dasar Keselamatan