Peneraju Industri Hijau Global Bersatu di Ekspo Eko Asia 2024

10/10/2024 03:32 PM

HONG KONG, 10 Okt (Bernama) -- Ekspo Eko Asia 2024, dianjurkan bersama Majlis Pembangunan Perdagangan Hong Kong dan Messe Frankfurt (HK) Ltd dan anjuran bersama oleh Biro Alam Sekitar dan Ekologi Kerajaan Wilayah Pentadbiran Khas Hong Kong, akan dilancarkan dari 30 Oktober hingga 2 November di AsiaWorld-Expo, Hong Kong, dengan perkhidmatan padanan dalam talian “Click2Match” tersedia dari 23 Oktober  – 9 November.

Ekspo Eko Asia berjanji akan menjadi peluang yang tiada tandingan bagi pemain industri, pegawai kerajaan, ahli akademik dan orang ramai untuk melibatkan diri dengan kemajuan terkini dalam kelestarian dan teknologi hijau. Dikendalikan di bawah tema "Memupuk Inovasi Hijau untuk Keneutralan Karbon", Ekspo Eko Asia sekali lagi akan menghimpunkan pemain terkemuka dari pelbagai jenis industri hijau untuk membantu mencipta masa depan yang lebih mampan.

 

Untuk teks penuh, klik di sini


BERNAMA menyediakan informasi dan berita terkini yang sahih dan komprehensif yang disebarkan melalui Wires BERNAMA; www.bernama.com; BERNAMA TV di saluran Astro 502, unifi TV 631 dan MYTV 121 dan Radio BERNAMA di frekuensi FM93.9 (Lembah Klang), FM107.5 (Johor Bahru), FM107.9 (Kota Kinabalu) dan FM100.9 (Kuching).

Ikuti kami di media sosial :
Facebook : @bernamaofficial, @bernamatv, @bernamaradio
Twitter : @bernama.com, @BernamaTV, @bernamaradio
Instagram : @bernamaofficial, @bernamatvofficial, @bernamaradioofficial
TikTok : @bernamaofficial

© 2024 BERNAMA   • Penafian   • Dasar Privasi   • Dasar Keselamatan