AM > BERITA

Ketua Pengarah Kastam Terima Anugerah Kecemerlangan Kepimpinan Wanita AMS

03/09/2024 11:50 PM

PETALING JAYA, 3 Sept (Bernama) -- Ketua Pengarah Kastam Datuk Anis Rizana Mohd Zainudin menerima Anugerah Kecemerlangan Kepimpinan Wanita pada Kemuncak Media Asia (AMS) malam ini.

Anugerah itu disampaikan oleh Menteri Komunikasi Fahmi Fadzil yang turut menyampaikan anugerah yang sama kepada Ketua Pengarah Jabatan Perhubungan Awam Thailand, Sudruetai Lertkasem di Majlis Makan Malam Gala dan Rundown Anugerah Institut Pembangunan Penyiaran Asia Pasifik (AIBD) di sini malam ini.

Malaysia menganjurkan AMS tahun ini dengan AIBD sebagai urus setia. 

Sementara itu, Fahmi turut menerima Anugerah Penghargaan atas usahanya dalam pembangunan media yang disampaikan oleh Duta Khas AIBD untuk Pasifik, Timothy Masiu.

Anugerah lain termasuk Program TV Terbaik mengenai Keterangkuman untuk Semua, Meraikan Kepelbagaian, Program Radio Terbaik mengenai Membina Jambatan Budaya dan Anugerah Teknologi untuk Penyiaran Kebolehcapaian. 

Dihadiri pemain dan pihak berkepentingan dalam industri media dari dalam dan luar rantau, AMS menyediakan platform untuk dialog antara kerajaan bagi meningkatkan penanda aras industri media serantau.

-- BERNAMA


BERNAMA menyediakan informasi dan berita terkini yang sahih dan komprehensif yang disebarkan melalui Wires BERNAMA; www.bernama.com; BERNAMA TV di saluran Astro 502, unifi TV 631 dan MYTV 121 dan Radio BERNAMA di frekuensi FM93.9 (Lembah Klang), FM107.5 (Johor Bahru), FM107.9 (Kota Kinabalu) dan FM100.9 (Kuching).

Ikuti kami di media sosial :
Facebook : @bernamaofficial, @bernamatv, @bernamaradio
Twitter : @bernama.com, @BernamaTV, @bernamaradio
Instagram : @bernamaofficial, @bernamatvofficial, @bernamaradioofficial
TikTok : @bernamaofficial

© 2024 BERNAMA   • Penafian   • Dasar Privasi   • Dasar Keselamatan