Duck Creek Technologies Memperoleh Risk Control Technologies untuk Menyampaikan Penyelesaian Pengurusan Risiko dan Mitigasi yang Komprehensif

14/10/2024 11:17 AM

BOSTON, 14 Okt (Bernama) -- Duck Creek Technologies, penyedia penyelesaian pintar yang mentakrifkan masa depan insurans harta benda dan kasualti (P&C), hari ini mengumumkan bahawa ia telah memperoleh Risk Control Technologies, Inc. (“RCT”), penyedia penyelesaian pengurusan risiko dan kawalan kerugian yang berpangkalan di Toronto. Pelaburan strategik ini ditetapkan untuk mengubah cara pembawa insurans mencegah kerugian dan mengurus risiko, membolehkan penggunaan AI lanjutan dan keupayaan pembelajaran mesin di barisan hadapan.

“Memandangkan dunia menghadapi risiko yang semakin meningkat—sama ada daripada perubahan iklim, ancaman siber atau cabaran lain yang muncul—memiliki alatan termaju untuk menguruskan pendedahan ini adalah penting. Kawalan Risiko adalah peneraju dalam bukan sahaja mengenal pasti potensi kerugian, tetapi mencegahnya melalui pengurangan risiko awalan,” kata Mike Jackowski, Ketua Pegawai Eksekutif Duck Creek Technologies. “Selain berkongsi nilai teras Duck Creek, kepimpinan Risk Control dan ahli pasukan membawa banyak pengetahuan dan pengalaman insurans. Bersama-sama, kami akan membantu penanggung insurans bekerja rapat dengan pemegang polisi mereka untuk mengelakkan kerugian, meningkatkan keselamatan dan lebih bersedia untuk masa depan.”

 

 

Untuk teks penuh, klik di sini


BERNAMA menyediakan informasi dan berita terkini yang sahih dan komprehensif yang disebarkan melalui Wires BERNAMA; www.bernama.com; BERNAMA TV di saluran Astro 502, unifi TV 631 dan MYTV 121 dan Radio BERNAMA di frekuensi FM93.9 (Lembah Klang), FM107.5 (Johor Bahru), FM107.9 (Kota Kinabalu) dan FM100.9 (Kuching).

Ikuti kami di media sosial :
Facebook : @bernamaofficial, @bernamatv, @bernamaradio
Twitter : @bernama.com, @BernamaTV, @bernamaradio
Instagram : @bernamaofficial, @bernamatvofficial, @bernamaradioofficial
TikTok : @bernamaofficial

© 2024 BERNAMA   • Penafian   • Dasar Privasi   • Dasar Keselamatan