EBC Financial Group Meningkatkan Kecairan dan Merendahkan Kos Perdagangan pada Indeks Saham Utama

14/10/2024 12:25 PM

LONDON, 14 Okt (Bernama) -- Dalam kebangkitan semula pasaran saham global, EBC Financial Group (EBC) sedang meningkatkan kecairan untuk lima indeks saham utama, termasuklah Dow Jones, Nasdaq, S&P 500 A.S., A50 (China) dan Indeks Hang Seng (Hong Kong). Langkah strategik ini bertujuan untuk memberi pelabur perdagangan yang lebih optimum dan berkesan merentasi semua sesi global dengan mengurangkan kos perdagangan dan menawarkan akses yang lebih besar. Pasaran saham dunia sedang mengalami perubahan besar, dengan banyak wang yang mengalir masuk dan syarikat disenaraikan semula (ledakan IPO). Ini menyebabkan pasaran saham di seluruh dunia menaik.

Tatkala penilaian pasaran meningkat dan aliran modal bertambah di seluruh dunia, peningkatan sebegini membolehkan pelabur memanfaatkan peluang penting yang muncul dalam detik penting ini bagi pasaran kewangan. EBC, sebuah broker kewangan dunia, ada untuk membantu pelabur memanfaatkan peluang ini sepenuhnya. Mereka berbuat demikian dengan menggunakan teknologi canggih untuk menawarkan akses kos rendah dan berkualiti tinggi ke pasaran yang dikendalikan oleh pemain kewangan utama (bank, institusi). Secara ringkasnya, EBC membantu pelabur mendapatkan tawaran yang lebih baik dan mengakses pasaran besar pada kos rendah.

 

Untuk teks penuh, klik di sini


BERNAMA menyediakan informasi dan berita terkini yang sahih dan komprehensif yang disebarkan melalui Wires BERNAMA; www.bernama.com; BERNAMA TV di saluran Astro 502, unifi TV 631 dan MYTV 121 dan Radio BERNAMA di frekuensi FM93.9 (Lembah Klang), FM107.5 (Johor Bahru), FM107.9 (Kota Kinabalu) dan FM100.9 (Kuching).

Ikuti kami di media sosial :
Facebook : @bernamaofficial, @bernamatv, @bernamaradio
Twitter : @bernama.com, @BernamaTV, @bernamaradio
Instagram : @bernamaofficial, @bernamatvofficial, @bernamaradioofficial
TikTok : @bernamaofficial

© 2024 BERNAMA   • Penafian   • Dasar Privasi   • Dasar Keselamatan