CAI Memperkenalkan Identiti Jenama Baharu Yang Berani Di Mesyuarat & Ekspo Tahunan ISPE

15/10/2024 11:10 AM

ORLANDO, Fla., 15 Okt (Bernama) -- CAI, perintis dalam kesediaan dan kecemerlangan operasi, pada hari ini melancarkan inisiatif penjenamaan semula yang menyeluruh bertujuan menunjukkan komitmen berterusan syarikat terhadap perkembangan bermatlamat dan peranan firma itu dalam memacu kemajuan untuk syarikat sains hayat dan misi kritikal. Pencapaian ini akan diraikan di Mesyuarat & Ekspo Tahunan ISPE, yang diadakan dari 14-16 Oktober di Orlando, Florida, apabila peserta boleh melihat pratonton penjenamaan baharu CAI dan berhubung dengan pasukan di reruai #1104.

Dalam masa kemajuan teknologi dan inovasi rintisan merentasi banyak industri, CAI berdedikasi menyediakan pelanggan dengan alatan yang diperlukan untuk mencapai kesediaan operasi dengan lebih pantas dan cekap.

 

Untuk teks penuh, klik di sini


BERNAMA menyediakan informasi dan berita terkini yang sahih dan komprehensif yang disebarkan melalui Wires BERNAMA; www.bernama.com; BERNAMA TV di saluran Astro 502, unifi TV 631 dan MYTV 121 dan Radio BERNAMA di frekuensi FM93.9 (Lembah Klang), FM107.5 (Johor Bahru), FM107.9 (Kota Kinabalu) dan FM100.9 (Kuching).

Ikuti kami di media sosial :
Facebook : @bernamaofficial, @bernamatv, @bernamaradio
Twitter : @bernama.com, @BernamaTV, @bernamaradio
Instagram : @bernamaofficial, @bernamatvofficial, @bernamaradioofficial
TikTok : @bernamaofficial

© 2024 BERNAMA   • Penafian   • Dasar Privasi   • Dasar Keselamatan