Automasi Asli Awan Mavenir Memenangi Anugerah Network X untuk Produk Awan Paling Inovatif

15/10/2024 12:00 PM

PARIS, 15 Okt (Bernama) -- Mavenir, perintis dalam infrastruktur rangkaian asli awan, telah diiktiraf sebagai peneraju global dalam inovasi telekomunikasi, memenangi Anugerah Network X 2024 untuk Produk Awan Paling Inovatif yang terkemuka. Penganugerahan ini mengukuhkan kecemerlangan Mavenir dalam menghasikan penyelesaian Automasi Asli Awan yang canggih untuk pengendali rangkaian mudah alih (MNO). Dibina mengikut momentumnya, Mavenir menambahkan anugerah ini ke rekod prestasinya yang mengagumkan dengan Anugerah Network X 2023 untuk Penyelesaian Automasi Luar Biasa dalam RAN Terbuka yang diterima sebelum ini.

Anugerah tersebut menyanjungi produk rangkaian berasaskan awan yang telah menghasilkan perubahan terbesar dalam prestasi rangkaian untuk MNO. Hakim Anugerah Network X menaksir penyelesaian automasi asli awan 5G Mavenir berdasarkan lima kriteria utama. Hakim menilai penyelesaian Mavenir untuk tahap inovasi, kesan teknologi awan kepada prestasi rangkaian, kecekapan masa dan kos pasang atur, kecekapan operasi dan perkaitan serta keberkesanan yang ditunjukkan melalui kajian kes dunia sebenar. Pengiktirafan ini mengukuhkan kepimpinan Mavenir dalam mengautomasikan pasang atur rangkaian 5G asli awan, memperkasakan MNO untuk mempercepatkan masa ke pasaran dan mengurangkan jumlah kos pemilikan (TCO).

Untuk teks penuh, klik di sini


BERNAMA menyediakan informasi dan berita terkini yang sahih dan komprehensif yang disebarkan melalui Wires BERNAMA; www.bernama.com; BERNAMA TV di saluran Astro 502, unifi TV 631 dan MYTV 121 dan Radio BERNAMA di frekuensi FM93.9 (Lembah Klang), FM107.5 (Johor Bahru), FM107.9 (Kota Kinabalu) dan FM100.9 (Kuching).

Ikuti kami di media sosial :
Facebook : @bernamaofficial, @bernamatv, @bernamaradio
Twitter : @bernama.com, @BernamaTV, @bernamaradio
Instagram : @bernamaofficial, @bernamatvofficial, @bernamaradioofficial
TikTok : @bernamaofficial

© 2024 BERNAMA   • Penafian   • Dasar Privasi   • Dasar Keselamatan