BlueScope Melancarkan Program Anugerah ASEAN untuk Meraikan Kecemerlangan Serantau dalam Seni Bina Keluli

16/10/2024 09:20 AM

SINGAPURA, 16 Okt (Bernama) -- Anugerah Seni Bina Keluli BlueScope ASEAN 2024 kini dibuka kepada projek-projek yang menggunakan keluli BlueScope di Indonesia, Malaysia, Thailand dan Vietnam. Penyertaan diterima dalam sektor bangunan Kediaman, Komersial, Industri dan Institusi, sementara terdapat kategori tambahan iaitu ‘Kecantikan Tahan Lama COLORBOND®’ - kategori ini meraikan projek-projek yang telah menghadapi pelbagai keadaan cuaca namun tetap mengekalkan keindahan dan kekuatan mereka hasil penggunaan keluli COLORBOND® daripada BlueScope.

“Di BlueScope, kami berhasrat untuk mencipta dan memberi inspirasi kepada penyelesaian pintar dalam penggunaan keluli, dan program anugerah baharu kami adalah peluang yang baik untuk mempamerkan beberapa projek seni bina terbaik di rantau ini. Selain menetapkan penanda aras industri dan mempromosikan amalan terbaik, anugerah ini juga merupakan cara yang hebat untuk menggalakkan perkongsian pengetahuan dan menyokong komuniti arkitek ASEAN yang dinamik,” kata Connell Zhang, Ketua Pegawai Eksekutif NS BlueScope.

 

Untuk teks penuh, klik di sini


BERNAMA menyediakan informasi dan berita terkini yang sahih dan komprehensif yang disebarkan melalui Wires BERNAMA; www.bernama.com; BERNAMA TV di saluran Astro 502, unifi TV 631 dan MYTV 121 dan Radio BERNAMA di frekuensi FM93.9 (Lembah Klang), FM107.5 (Johor Bahru), FM107.9 (Kota Kinabalu) dan FM100.9 (Kuching).

Ikuti kami di media sosial :
Facebook : @bernamaofficial, @bernamatv, @bernamaradio
Twitter : @bernama.com, @BernamaTV, @bernamaradio
Instagram : @bernamaofficial, @bernamatvofficial, @bernamaradioofficial
TikTok : @bernamaofficial

© 2024 BERNAMA   • Penafian   • Dasar Privasi   • Dasar Keselamatan