Gradiant Mengumumkan ProtiumSource, Penyelesaian Air Elektrolisis Tersedia Paling Lengkap Di Dunia, Disesuaikan Dengan Keperluan Pengeluar Hidrogen Hijau

16/10/2024 10:49 AM

BOSTON, 16 Okt (Bernama) -- Gradiant, penyedia penyelesaian global untuk rawatan air termaju dan air sisa, hari ini mengumumkan pelancaran ProtiumSource, penyelesaian  menyeluruh yang paling maju di dunia untuk air elektrolisis tersedia. ProtiumSource membolehkan pengeluar memberi tumpuan kepada hidrogen hijau, bukannya sumber air.

Hidrogen, unsur yang paling banyak di alam semesta, adalah komponen penting dalam peralihan planet kepada masa depan neutral karbon, menawarkan alternatif kepada bahan api fosil yang digunakan dalam pasaran industri yang sukar  ditukarganti, termasuk baja berasaskan ammonia,pengeluaran keluli dan bahan kimia,  tenaga, dan pengangkutan. Hidrogen hijau dihasilkan dengan pelepasan karbon sifar, menjadikannya bahan mentah yang sangat diperlukan untuk kegunaan industri. Walau bagaimanapun, potensinya sebagai sumber yang boleh diperbaharui sepenuhnya hanya lengkap jika air input yang menghasilkan hidrogen juga hijau. ProtiumSource Gradiant menawarkan kepada pengeluar, penyelesaian yang mereka perlukan untuk memenuhi potensi  hidrogen hijau dengan memberikan air elektrolisis tersedia berketulenan tinggi, dengan permintaan tenaga paling rendah, dikuasakan sepenuhnya oleh tenaga boleh  diperbaharui.

 

Untuk teks penuh, klik di sini


BERNAMA menyediakan informasi dan berita terkini yang sahih dan komprehensif yang disebarkan melalui Wires BERNAMA; www.bernama.com; BERNAMA TV di saluran Astro 502, unifi TV 631 dan MYTV 121 dan Radio BERNAMA di frekuensi FM93.9 (Lembah Klang), FM107.5 (Johor Bahru), FM107.9 (Kota Kinabalu) dan FM100.9 (Kuching).

Ikuti kami di media sosial :
Facebook : @bernamaofficial, @bernamatv, @bernamaradio
Twitter : @bernama.com, @BernamaTV, @bernamaradio
Instagram : @bernamaofficial, @bernamatvofficial, @bernamaradioofficial
TikTok : @bernamaofficial

© 2024 BERNAMA   • Penafian   • Dasar Privasi   • Dasar Keselamatan