Xsolla dan IT Park Uzbekistan Menandatangani Memorandum Persefahaman untuk Memajukan Pembangunan Permainan di Uzbekistan

17/10/2024 10:26 AM

LOS ANGELES, 17 Okt (Bernama) -- Xsolla, sebuah syarikat perdagangan video permainan global, dan IT Park Uzbekistan telah menandatangani Memorandum Persefahaman (MOU) untuk memajukan industri permainan di Uzbekistan. MOU ini menandakan kerjasama rasmi antara kedua-dua organisasi dan menetapkan jalan untuk melancarkan Akademi IT Park Xsolla pada tahun 2025. Akademi ini bertujuan untuk melatih bakat tempatan dan mencipta peluang baharu untuk pengeluaran dan pembangunan permainan dalam industri Uzbekistan yang semakin berkembang.

Majlis penandatanganan ini berlangsung di ibu pejabat Xsolla di Los Angeles, dihadiri oleh Abdulakhad Kuchkarov, Pengarah Eksekutif IT Park Uzbekistan, Jahongir Kagirov, Ketua Ekspor IT & Perkhidmatan di IT Park dan Dmitri Burkovskiy, Pegawai Pelaburan Utama Xsolla.

Untuk teks penuh, klik di sini


BERNAMA menyediakan informasi dan berita terkini yang sahih dan komprehensif yang disebarkan melalui Wires BERNAMA; www.bernama.com; BERNAMA TV di saluran Astro 502, unifi TV 631 dan MYTV 121 dan Radio BERNAMA di frekuensi FM93.9 (Lembah Klang), FM107.5 (Johor Bahru), FM107.9 (Kota Kinabalu) dan FM100.9 (Kuching).

Ikuti kami di media sosial :
Facebook : @bernamaofficial, @bernamatv, @bernamaradio
Twitter : @bernama.com, @BernamaTV, @bernamaradio
Instagram : @bernamaofficial, @bernamatvofficial, @bernamaradioofficial
TikTok : @bernamaofficial

© 2024 BERNAMA   • Penafian   • Dasar Privasi   • Dasar Keselamatan