EBC Financial Group Meluaskan Keupayaan Pengurusan Aset Dengan Lesen Perkhidmatan Kewangan Australia Kedua

17/10/2024 02:29 PM

SYDNEY, 17 Okt (Bernama) -- Dalam langkah penting ke arah meluaskan jejak pengurusan aset globalnya, EBC Financial Group (EBC) telah berjaya memperoleh Lesen Perkhidmatan Kewangan Australia (AFSL) untuk Pengurusan Aset daripada Australian Securities & Investments Commission(ASIC). Pemerolehan ini mengukuhkan keupayaan EBC untuk menyediakan penyelesaian pelaburan yang canggih kepada pelabur institusi dan profesional serta individu bernilai tinggi (HNWI) di seluruh dunia. Dengan mendapatkan AFSL, EBC bukan sahaja memperdalamkan kehadirannya di Australia tetapi juga meningkatkan kapasitinya untuk melayani pelanggan merentasi pasaran global, sejajar dengan strateginya yang lebih luas untuk menawarkan perkhidmatan pengurusan aset yang pelbagai dan terkawal pada skala global.

Lesen baharu itu, yang dikeluarkan kepada EBC Asset Management Pty Ltd, mengukuhkan tawaran sedia ada kumpulan itu. Ia melengkapkan AFSL sedia ada untuk Nasihat Kewangan Am EBC, meningkatkan keupayaan kumpulan untuk menyampaikan rangkaian komprehensif strategi pelaburan merentas kelas aset seperti hartanah, pendapatan tetap, ekuiti dan pelaburan alternatif, termasuk ekuiti persendirian dan dana modal teroka. Ini menandakan peristiwa penting dalam usaha berterusan EBC untuk mengembangkan ekosistem kewangan globalnya.

 

Untuk teks penuh, klik di sini


BERNAMA menyediakan informasi dan berita terkini yang sahih dan komprehensif yang disebarkan melalui Wires BERNAMA; www.bernama.com; BERNAMA TV di saluran Astro 502, unifi TV 631 dan MYTV 121 dan Radio BERNAMA di frekuensi FM93.9 (Lembah Klang), FM107.5 (Johor Bahru), FM107.9 (Kota Kinabalu) dan FM100.9 (Kuching).

Ikuti kami di media sosial :
Facebook : @bernamaofficial, @bernamatv, @bernamaradio
Twitter : @bernama.com, @BernamaTV, @bernamaradio
Instagram : @bernamaofficial, @bernamatvofficial, @bernamaradioofficial
TikTok : @bernamaofficial

© 2024 BERNAMA   • Penafian   • Dasar Privasi   • Dasar Keselamatan