Lenovo dilantik sebagai Rakan Kongsi Teknologi Rasmi FIFA

17/10/2024 04:08 PM

SEATTLE, 17 Okt (Bernama) -- Ketika acara inovasi Tech World tahunan Lenovo, Lenovo dan FIFA telah mengumumkan syarikat multinasional tersebut sebagai Rakan Kongsi Teknologi Rasmi FIFA – kategori penajaan tertinggi FIFA. Perjanjian ini merangkumi Piala Dunia FIFA 2026™ di Kanada, Mexico dan Amerika Syarikat, serta Piala Dunia Wanita FIFA 2027™ di Brazil.

Kedua-dua kejohanan ini akan menjadi platform terbaik bagi Lenovo untuk mengembangkan lagi jenama global tersebut dalam kalangan peminat sukan paling popular di dunia dan, lebih penting lagi, menyediakan teknologi berintegrasi dan inovatif yang akan menjadikan bola sepak lebih mudah diakses dan lebih menarik untuk semua orang, mengembangkan sukan ini di seluruh dunia.

Untuk teks penuh, klik di sini


BERNAMA menyediakan informasi dan berita terkini yang sahih dan komprehensif yang disebarkan melalui Wires BERNAMA; www.bernama.com; BERNAMA TV di saluran Astro 502, unifi TV 631 dan MYTV 121 dan Radio BERNAMA di frekuensi FM93.9 (Lembah Klang), FM107.5 (Johor Bahru), FM107.9 (Kota Kinabalu) dan FM100.9 (Kuching).

Ikuti kami di media sosial :
Facebook : @bernamaofficial, @bernamatv, @bernamaradio
Twitter : @bernama.com, @BernamaTV, @bernamaradio
Instagram : @bernamaofficial, @bernamatvofficial, @bernamaradioofficial
TikTok : @bernamaofficial

© 2024 BERNAMA   • Penafian   • Dasar Privasi   • Dasar Keselamatan