Medidata Mengumumkan Rave Lite Untuk Menyokong Pertumbuhan Dalam Ujian Klinikal Peringkat Awal Dan Akhir

18/10/2024 11:33 AM

NEW YORK, 18 Okt (Bernama) -- Medidata, jenama Dassault Systèmes dan penyedia penyelesaian ujian klinikal kepada industri sains hayat yang terkemuka, pada hari ini mengumumkan Rave Lite Medidata, lanjutan daripada perisian penyelidikan klinikal standard emas syarikat, Rave EDC Medidata, direka bentuk secara eksplisit untuk kajian Fasa I dan Fasa IV. Tanpa mengira saiz syarikat, tumpuan terapeutik, atau talian paip, Rave Lite menyediakan penyelesaian penangkapan data klinikal elektronik (EDC), pengurusan dan analisis yang cekap dengan model penetapan harga yang disesuaikan.

Walaupun EDC ialah blok binaan asas ujian klinikal, pemecahan teknologi merentasi fasa membawa kepada cabaran penyepaduan dan kelewatan dalam masa permulaan. Secara khususnya, kekurangan akses kepada teknologi berinovatif secara tidak seimbang mempengaruhi kajian peringkat awal dan akhir. Setelah menangani cabaran ini dalam lebih 34,000 ujian, kini Medidata menawarkan pilihan unggul untuk kajian Fasa I dan Fasa IV dengan Rave Lite.

Untuk teks penuh, klik di sini


BERNAMA menyediakan informasi dan berita terkini yang sahih dan komprehensif yang disebarkan melalui Wires BERNAMA; www.bernama.com; BERNAMA TV di saluran Astro 502, unifi TV 631 dan MYTV 121 dan Radio BERNAMA di frekuensi FM93.9 (Lembah Klang), FM107.5 (Johor Bahru), FM107.9 (Kota Kinabalu) dan FM100.9 (Kuching).

Ikuti kami di media sosial :
Facebook : @bernamaofficial, @bernamatv, @bernamaradio
Twitter : @bernama.com, @BernamaTV, @bernamaradio
Instagram : @bernamaofficial, @bernamatvofficial, @bernamaradioofficial
TikTok : @bernamaofficial

© 2024 BERNAMA   • Penafian   • Dasar Privasi   • Dasar Keselamatan