Kerjasama Veea Dengan ICT Menyediakan Ketersambungan Wayarles Termaju Dan Penjejakan Aset Bernilai Tinggi Untuk Mengubah Operasi Perlombongan

18/10/2024 12:24 PM

NEW YORK, 18 Okt (Bernama) -- Veea (NASDAQ: VEEA), syarikat peneraju pertama di pasaran dalam rangkaian akses pelbagai hiperpertumpuan dengan keselamatan siber dipacu AI telah bekerjasama dengan Inti Cakrawala Teknologi (ICT), penyedia penyelesaian sambungan digital generasi seterusnya, untuk membawa penyelesaian sambungan canggih dan penjejakan aset untuk pelanggan sektor perlombongan dan tenaga ICT di Indonesia dan seluruh Asia Tenggara. Pemasangan langsung pertama dijadualkan untuk bermula pada 20 Oktober 2024.

ICT bekerjasama dengan beberapa lombong berskala besar yang beroperasi di kawasan terpencil yang kemudahan sambungan adalah cabaran utama. Oleh kerana jarak yang jauh antara lombong dan kemudahan penyimpanan, keadaan ini sangat sukar untuk menguruskan aset, memastikan keselamatan dan keselamatan pekerja secara masa nyata tanpa penyelesaian wayarles moden.

 

Untuk teks penuh, klik di sini


BERNAMA menyediakan informasi dan berita terkini yang sahih dan komprehensif yang disebarkan melalui Wires BERNAMA; www.bernama.com; BERNAMA TV di saluran Astro 502, unifi TV 631 dan MYTV 121 dan Radio BERNAMA di frekuensi FM93.9 (Lembah Klang), FM107.5 (Johor Bahru), FM107.9 (Kota Kinabalu) dan FM100.9 (Kuching).

Ikuti kami di media sosial :
Facebook : @bernamaofficial, @bernamatv, @bernamaradio
Twitter : @bernama.com, @BernamaTV, @bernamaradio
Instagram : @bernamaofficial, @bernamatvofficial, @bernamaradioofficial
TikTok : @bernamaofficial

© 2024 BERNAMA   • Penafian   • Dasar Privasi   • Dasar Keselamatan