Duck Creek Technologies Diisytihar Sebagai Peneraju dalam Gartner® 2024 Magic Quadrant™ bagi Platform Teras Insurans SaaS P&C, Amerika Utara

21/10/2024 10:03 AM

BOSTON, 21 Okt (Bernama) -- Duck Creek Technologies, sebuah syarikat penyedia penyelesaian terkemuka dan inovatif dalam pasaran platform teras insurans SaaS P&C, hari ini mengumumkan bahawa Gartner telah menobatkan syarikat itu sebagai Peneraju dalam Gartner® 2024 “Magic Quadrant™ untuk Platform Teras SaaS P&C, Amerika Utara”. Penilaian itu dibuat berdasarkan kriteria khusus yang menganalisis syarikat itu bagi keseluruhan Kesempurnaan Visi dan Keupayaan untuk Melaksanakan.

Laporan Magic Quadrant merupakan kemuncak penyelidikan berasaskan fakta yang ketat dalam pasaran tertentu, yang memberikan pandangan komprehensif bagi kedudukan relatif penyedia dalam pasaran dengan pertumbuhan tinggi, serta perbezaan antara penyedia yang ketara. Penyedia ditempatkan dalam empat kuadran: Pemimpin, Pencabar, Berwawasan dan Pemain Nic. Penyelidikan ini membolehkan anda memanfaatkan sepenuhnya analisis pasaran selaras dengan keperluan perniagaan dan teknologi unik anda.

 

Untuk teks penuh, klik di sini


BERNAMA menyediakan informasi dan berita terkini yang sahih dan komprehensif yang disebarkan melalui Wires BERNAMA; www.bernama.com; BERNAMA TV di saluran Astro 502, unifi TV 631 dan MYTV 121 dan Radio BERNAMA di frekuensi FM93.9 (Lembah Klang), FM107.5 (Johor Bahru), FM107.9 (Kota Kinabalu) dan FM100.9 (Kuching).

Ikuti kami di media sosial :
Facebook : @bernamaofficial, @bernamatv, @bernamaradio
Twitter : @bernama.com, @BernamaTV, @bernamaradio
Instagram : @bernamaofficial, @bernamatvofficial, @bernamaradioofficial
TikTok : @bernamaofficial

© 2024 BERNAMA   • Penafian   • Dasar Privasi   • Dasar Keselamatan