NIQ Melancarkan Penyelesaian Pemodelan Campuran Pemasaran, Mengembangkan Bahagian Media

23/10/2024 12:21 PM

CHICAGO, 23 Okt (Bernama) -- NIQ, syarikat kecerdasan pengguna global terkemuka di dunia, hari ini mengumumkan pelancaran penyelesaian Pemodelan Campuran Pemasaran (MMM), yang membantu pelanggan global memperkemaskan pelaburan dan keberkesanan pemasaran mereka. Ini adalah sebahagian daripada pengembangan global bahagian media NIQ, menegaskan komitmen berterusan NIQ untuk memberikan pelanggan pandangan menyeluruh (Full View™) dan menguatkan kemampuan pemasaran mereka. Dengan liputan global di lebih dari 75 negara, MMM NIQ berlandaskan kebolehpercayaan data peringkat kedai milik, yang dipacu oleh 100 tahun pengalaman industri dan analisis.

Dalam hanya beberapa bulan selepas mengembangkan perniagaan, MMM NIQ telah melancarkan program langsung dengan lebih daripada 30 pelanggan dari pelbagai sektor secara global - termasuk peruncit, penerbit, dan pengeluar dari syarikat Fortune 500.

Untuk teks penuh, klik di sini


BERNAMA menyediakan informasi dan berita terkini yang sahih dan komprehensif yang disebarkan melalui Wires BERNAMA; www.bernama.com; BERNAMA TV di saluran Astro 502, unifi TV 631 dan MYTV 121 dan Radio BERNAMA di frekuensi FM93.9 (Lembah Klang), FM107.5 (Johor Bahru), FM107.9 (Kota Kinabalu) dan FM100.9 (Kuching).

Ikuti kami di media sosial :
Facebook : @bernamaofficial, @bernamatv, @bernamaradio
Twitter : @bernama.com, @BernamaTV, @bernamaradio
Instagram : @bernamaofficial, @bernamatvofficial, @bernamaradioofficial
TikTok : @bernamaofficial

© 2024 BERNAMA   • Penafian   • Dasar Privasi   • Dasar Keselamatan