Dari Kilang Ke Pameran Motor: Konvoi "Jelajah Eurasia Bersama AITO" Tiba Di Paris

28/10/2024 02:47 PM

PARIS, 28 Okt (Bernama) -- Dari kilang ke pameran motor, konvoi "Jelajah Eurasia bersama AITO" yang terdiri daripada kenderaan AITO 9, AITO 7 dan AITO 5 telah melintasi benua Eurasia dengan jarak sekitar 15,000 kilometer dalam tempoh 38 hari, melalui 12 negara sebelum tiba di Paris untuk menghadiri Pameran Motor Paris ke-90.

Pada 14 Oktober, dengan tema "Kecerdasan Memberi Makna Baharu kepada Kemewahan," AITO mempamerkan barisan produk terkemuka dan kemajuan teknologi kepada penonton global. Sebuah AITO 9 yang istimewa, kenderaan utama dalam konvoi "Jelajah Eurasia bersama AITO" turut dipamerkan. Setelah menyelesaikan ekspedisi panjang dari Chongqing ke Paris, perjalanan kenderaan tersebut membuktikan prestasi luar biasa model AITO merentasi keadaan jalan yang kompleks dan persekitaran ekstrem.

 

Untuk teks penuh, klik di sini


BERNAMA menyediakan informasi dan berita terkini yang sahih dan komprehensif yang disebarkan melalui Wires BERNAMA; www.bernama.com; BERNAMA TV di saluran Astro 502, unifi TV 631 dan MYTV 121 dan Radio BERNAMA di frekuensi FM93.9 (Lembah Klang), FM107.5 (Johor Bahru), FM107.9 (Kota Kinabalu) dan FM100.9 (Kuching).

Ikuti kami di media sosial :
Facebook : @bernamaofficial, @bernamatv, @bernamaradio
Twitter : @bernama.com, @BernamaTV, @bernamaradio
Instagram : @bernamaofficial, @bernamatvofficial, @bernamaradioofficial
TikTok : @bernamaofficial

© 2024 BERNAMA   • Penafian   • Dasar Privasi   • Dasar Keselamatan