AMBANK BIZRACE MUSIM 4: MEMPERKENALKAN 30 PERNIAGAAN SIAP SEDIA MASA DEPAN TERBAIK MALAYSIA

10/06/2024 03:38 PM

KUALA LUMPUR, 10 Jun (Bernama) -- Kumpulan AmBank hari ini mengumumkan pemilihan 30 perniagaan cemerlang yang mara ke fasa seterusnya pertandingan AmBank BizRACE Musim ke-4 yang sangat kompetitif. Hampir 1,000 syarikat inovatif dari seluruh Malaysia bersaing untuk mendapatkan tempat dalam program transformatif ini, yang direka untuk mempercepatkan pertumbuhan dan penyepaduan teknologi termaju dan amalan kemampanan dalam industri tempatan.

Syarikat yang dipilih, yang telah beroperasi selama tiga hingga 60 tahun merentasi pelbagai industri, berkongsi komitmen untuk menerima pakai teknologi Revolusi Industri 4.0 (IR 4.0) dan prinsip Alam Sekitar, Sosial dan Tadbir Urus (ESG). Musim ke-4 memberi fokus kepada memperhalusi proses pembuatan dan meningkatkan kemampanan melalui penggunaan teknologi termaju.

Untuk teks penuh, klik di sini


BERNAMA menyediakan informasi dan berita terkini yang sahih dan komprehensif yang disebarkan melalui Wires BERNAMA; www.bernama.com; BERNAMA TV di saluran Astro 502, unifi TV 631 dan MYTV 121 IFLIX dan Radio BERNAMA di frekuensi FM93.9 (Lembah Klang), FM107.5 (Johor Bahru), FM107.9 (Kota Kinabalu) dan FM100.9 (Kuching).

Ikuti kami di media sosial :
Facebook : @bernamaofficial, @bernamatv, @bernamaradio
Twitter : @bernama.com, @BernamaTV, @bernamaradio
Instagram : @bernamaofficial, @bernamatvofficial, @bernamaradioofficial
TikTok : @bernamaofficial

© 2024 BERNAMA   • Penafian   • Dasar Privasi   • Dasar Keselamatan