ENTROPIK MEMPERKENALKAN LAPORAN JANAAN AI DI PLATFORM DECODE DAN QATALYST - MEREVOLUSIKAN PELAPORAN PENYELIDIKAN MELALUI AI GENERATIF

02/07/2024 03:32 PM

BENGALURU, India, 2 Julai (Bernama) -- Entropik, sebuah syarikat Pemahaman Manusia yang terkemuka, baru-baru ini mengumumkan pelancaran ciri terkini syarikat di platform Decode dan Qatalyst: Laporan Janaan AI.

Menurut sejarah, industri pemahaman dan penyelidikan pasaran menggunakan input asas pengguna untuk mengenal pasti penemuan yang mendalam. Input ini biasanya terbenam jauh dalam data kaji selidik dan temu bual, dan mengambil masa 2-3 minggu apabila dicari secara manual. Walau bagaimanapun, Laporan Janaan AI yang baru dilancarkan ini membolehkan pelanggan menggunakan AI Generatif untuk mendapatkan pemahaman yang tersembunyi dan mengubah pemahaman tersebut menjadi laporan yang mempunyai visualisasi jelas dan analisis mendalam yang sedia untuk dibentangkan.

 

Untuk teks penuh, klik di sini


BERNAMA menyediakan informasi dan berita terkini yang sahih dan komprehensif yang disebarkan melalui Wires BERNAMA; www.bernama.com; BERNAMA TV di saluran Astro 502, unifi TV 631 dan MYTV 121 dan Radio BERNAMA di frekuensi FM93.9 (Lembah Klang), FM107.5 (Johor Bahru), FM107.9 (Kota Kinabalu) dan FM100.9 (Kuching).

Ikuti kami di media sosial :
Facebook : @bernamaofficial, @bernamatv, @bernamaradio
Twitter : @bernama.com, @BernamaTV, @bernamaradio
Instagram : @bernamaofficial, @bernamatvofficial, @bernamaradioofficial
TikTok : @bernamaofficial

© 2024 BERNAMA   • Penafian   • Dasar Privasi   • Dasar Keselamatan