PAMERAN FOOD & DRINKS MALAYSIA ANJURAN SIAL NETWORK 2024

02/07/2024 05:58 PM

KUALA LUMPUR, 2 Julai (Bernama) -- Food & Drinks Malaysia oleh SIAL Network 2024 (FDM 2024) sekali lagi terbukti menjadi acara penting untuk industri makanan dengan menyediakan platform global bagi para pemilik perniagaan, peneraju industri dan penginovasi untuk mempamerkan dan menemui produk dan teknologi yang terkini. Majlis pelancaran rasmi telah disempurnakan oleh YB Datuk Chan Foong Hin, Timbalan Menteri Perladangan & Komoditi, yang diiringi oleh YB Datuk Phoong Jin Zhe, Menteri Pembangunan Perindustrian & Keusahawanan Negeri Sabah.

Bertemakan 'Inspire Food Business', FDM untuk tahun ini bukan sahaja memberi inspirasi idea, tetapi juga memacu dan mempercepatkan inovasi dan kerjasama dalam industri.

Untuk teks penuh, klik di sini


BERNAMA menyediakan informasi dan berita terkini yang sahih dan komprehensif yang disebarkan melalui Wires BERNAMA; www.bernama.com; BERNAMA TV di saluran Astro 502, unifi TV 631 dan MYTV 121 dan Radio BERNAMA di frekuensi FM93.9 (Lembah Klang), FM107.5 (Johor Bahru), FM107.9 (Kota Kinabalu) dan FM100.9 (Kuching).

Ikuti kami di media sosial :
Facebook : @bernamaofficial, @bernamatv, @bernamaradio
Twitter : @bernama.com, @BernamaTV, @bernamaradio
Instagram : @bernamaofficial, @bernamatvofficial, @bernamaradioofficial
TikTok : @bernamaofficial

© 2024 BERNAMA   • Penafian   • Dasar Privasi   • Dasar Keselamatan