RANGKAIAN SD MENETAPKAN RANGKA KERJA UNTUK PEMODENAN ASIA PASIFIK

05/07/2024 11:35 AM

SYDNEY, 5 Julai (Bernama) -- Perusahaan di Asia Pasifik sedang bergerak ke arah perangkaian perisian tertakrif (SDN) untuk menjadikan komunikasi lebih selamat dan berdaya tahan, serta mempercepat pembuatan keputusan perniagaan, menurut laporan penyelidikan baharu yang diterbitkan pada hari ini oleh Information Services Group (ISG) (Nasdaq: III), firma penyelidikan dan penasihat teknologi global yang terkemuka.

Laporan Rangkaian ISG Provider Lens™ 2024 — Penyelesaian dan Perkhidmatan Perisian Tertakrif untuk Asia Pasifik mendapati bahawa syarikat di rantau ini (yang untuk laporan ini meliputi Australia, New Zealand, Asia Tenggara dan India) mencari rangkaian lebih cekap, selamat dan fleksibel untuk menangani cabaran perniagaan yang semakin meningkat. Banyak syarikat berkenaan masih menambahkan pautan rangkaian tradisional yang mahal dan perlu memodenkan ketersambungan untuk penghijrahan awan. Permintaan untuk SDN dijangka kekal kukuh dalam beberapa tahun akan datang, terutamanya dalam pasaran baharu muncul yang berkembang pesat seperti India.

Untuk teks penuh, klik di sini


BERNAMA menyediakan informasi dan berita terkini yang sahih dan komprehensif yang disebarkan melalui Wires BERNAMA; www.bernama.com; BERNAMA TV di saluran Astro 502, unifi TV 631 dan MYTV 121 dan Radio BERNAMA di frekuensi FM93.9 (Lembah Klang), FM107.5 (Johor Bahru), FM107.9 (Kota Kinabalu) dan FM100.9 (Kuching).

Ikuti kami di media sosial :
Facebook : @bernamaofficial, @bernamatv, @bernamaradio
Twitter : @bernama.com, @BernamaTV, @bernamaradio
Instagram : @bernamaofficial, @bernamatvofficial, @bernamaradioofficial
TikTok : @bernamaofficial

© 2024 BERNAMA   • Penafian   • Dasar Privasi   • Dasar Keselamatan