TINGKATKAN KEMAHIRAN ANDA, TINGKATKAN PERNIAGAAN PERMAINAN ANDA: XSOLLA MELANCARKAN PLATFORM LATIHAN YANG DIGAMIFIKASIKAN, XSOLLA ACADEMY ONLINE

09/07/2024 02:08 PM

LOS ANGELES, 9 Julai (Bernama) -- Xsolla, sebuah syarikat perdagangan permainan video global, teruja untuk mengumumkan pelancaran Xsolla Academy Online (XAO). Sejak 2005, Xsolla telah memperkasakan industri permainan dengan membantu pembangun dan penerbit membiayai, melancarkan, menjual dan menjana wang dengan permainan video mereka di seluruh dunia. Kami mengembangkan kepakaran kami melangkaui tembok untuk memastikan setiap pembangunan permainan mempunyai akses yang setara kepada pengetahuan dan pengalaman yang telah kami kumpulkan. Pelancaran Akademi ini menggariskan komitmen Xsolla untuk memupuk inovasi, kebolehaksesan, serta pertukaran dan pengalaman dalam komuniti permainan sambil menggalakkan saling hubung dan pertumbuhannya.

Xsolla Academy Online ialah platform latihan digamifikasikan yang direka bentuk untuk membantu pembangun permainan, profesional yang mencari kemajuan kerjaya dan mereka yang baharu dalam industri dengan yakin berdepan dengan cabaran perniagaan. Dengan XAO, anda akan mempunyai akses kepada kepakaran yang disokong industri yang merangkumi pembiayaan permainan untuk strategi selepas pelancaran, memperkasakan anda untuk berkembang maju dalam industri permainan yang berdaya saing.

Untuk teks penuh, klik di sini


BERNAMA menyediakan informasi dan berita terkini yang sahih dan komprehensif yang disebarkan melalui Wires BERNAMA; www.bernama.com; BERNAMA TV di saluran Astro 502, unifi TV 631 dan MYTV 121 dan Radio BERNAMA di frekuensi FM93.9 (Lembah Klang), FM107.5 (Johor Bahru), FM107.9 (Kota Kinabalu) dan FM100.9 (Kuching).

Ikuti kami di media sosial :
Facebook : @bernamaofficial, @bernamatv, @bernamaradio
Twitter : @bernama.com, @BernamaTV, @bernamaradio
Instagram : @bernamaofficial, @bernamatvofficial, @bernamaradioofficial
TikTok : @bernamaofficial

© 2024 BERNAMA   • Penafian   • Dasar Privasi   • Dasar Keselamatan