TABREED MENYASAR PENGEMBANGAN KE ASIA TENGGARA DENGAN PENAJAAN PERHIMPUNAN TENAGA BANDAR ASIA KETIGA

09/07/2024 05:45 PM

ABU DHABI, Emiriah Arab Bersatu, 9 Julai (Bernama) -- Tabreed, syarikat pendinginan daerah terkemuka di dunia, telah mengesahkan penajaan dan penyertaan pada edisi ketiga Perhimpunan Tenaga Bandar Asia di Bangkok, Thailand. Sebagai pasaran yang amat berpotensi secara strategik untuk pendinginan mampan, Tabreed berusaha mencari peluang baharu di seluruh Asia Tenggara, bahagian yang mengalami kesan kenaikan suhu global menimbulkan risiko lebih besar kepada masyarakat.

Menangani dan melibatkan diri secara langsung dengan pemaju, arkitek, perancang, jurutera, perunding dan pegawai kerajaan, anggota pengurusan kanan Tabreed menyampaikan alasan yang jelas dan menarik supaya pendinginan daerah diberikan pertimbangan sebagai bahagian penting infrastruktur mampan. Memandangkan bandar pintar baharu sedang dirancang, kerajaan dan pemaju yang bertanggungjawab mesti membina di lokasi berkenaan dengan teknologi kental yang mengurangkan penggunaan tenaga dengan perkhidmatan andal dan mampan, serta membolehkan komuniti dan industri berkembang maju.

Untuk teks penuh, klik di sini


BERNAMA menyediakan informasi dan berita terkini yang sahih dan komprehensif yang disebarkan melalui Wires BERNAMA; www.bernama.com; BERNAMA TV di saluran Astro 502, unifi TV 631 dan MYTV 121 dan Radio BERNAMA di frekuensi FM93.9 (Lembah Klang), FM107.5 (Johor Bahru), FM107.9 (Kota Kinabalu) dan FM100.9 (Kuching).

Ikuti kami di media sosial :
Facebook : @bernamaofficial, @bernamatv, @bernamaradio
Twitter : @bernama.com, @BernamaTV, @bernamaradio
Instagram : @bernamaofficial, @bernamatvofficial, @bernamaradioofficial
TikTok : @bernamaofficial

© 2024 BERNAMA   • Penafian   • Dasar Privasi   • Dasar Keselamatan