BERITA TERGEMPAR   PRK Nenggiri: Jentera PH akan digerakkan bantu kempen calon BN- Fahmi | 

SDK MUDAH ALIH XSOLLA MEMPERKEMAS BAYARAN DALAM APLIKASI, SERTA BAYARAN UNTUK PENGEDARAN ALTERNATIF LUAR KEDAI MERENTASI PLATFORM IOS DAN ANDROID

19/07/2024 01:25 PM

LOS ANGELES, 19 Julai (Bernama) -- Xsolla, sebuah syarikat perdagangan permainan video global, mengumumkan pelancaran Kit Perkembangan Perisian (SDK) Mudah Alihnya. Sama ada anda mahu mengembangkan pilihan bayaran anda, pergi terus-kepada-pengguna/luar kedai, atau sekadar menambah baik potensi hasil permainan anda, SDK Mudah Alih Xsolla merupakan laluan untuk mencapai matlamat ini secara cekap dan berkesan. Keluaran ini memperkenalkan penyelesaian penting untuk Era DMA, memperkasakan pembangunan seluruh dunia untuk menyepadukan permainan mereka secara lancar pada platform Android dan iOS dengan penyelesaian bayaran dan kedai web global. Penyepaduan sedemikian dengan ketara meluaskan potensi untuk pengewangan permainan mudah alih seluruh dunia dan membuka kunci saluran pengedaran baharu. Pembangunan permainan seperti Gaijin Network LTD (Crossout), Artstorm (Modern Warships), LINGCHAI (HONG KONG) LIMITED (Fantasy Tales: Sword and Magic) dan ULTRAHORSE (SquadBlast) sudah menggunakan SDK Xsolla untuk menjana wang dengan permainan mereka.

Pelancaran SDK Mudah Alih Xsolla selaras dengan perubahan perundangan terkini seluruh dunia, termasuk dalam Kesatuan Eropah, terutamanya Akta Pasaran Digital (DMA) dan telah mengesahkan pelancaran di Jepun dan UK pada tahun 2025. Peralihan ini menunjukkan pembangunan yang penting dalam pasaran digital, memberikan jalan pengewangan baharu kepada pembangun untuk membantu mendorong lebih banyak keuntungan dengan melangkaui had kedai aplikasi tradisional.

Untuk teks penuh, klik di sini


BERNAMA menyediakan informasi dan berita terkini yang sahih dan komprehensif yang disebarkan melalui Wires BERNAMA; www.bernama.com; BERNAMA TV di saluran Astro 502, unifi TV 631 dan MYTV 121 dan Radio BERNAMA di frekuensi FM93.9 (Lembah Klang), FM107.5 (Johor Bahru), FM107.9 (Kota Kinabalu) dan FM100.9 (Kuching).

Ikuti kami di media sosial :
Facebook : @bernamaofficial, @bernamatv, @bernamaradio
Twitter : @bernama.com, @BernamaTV, @bernamaradio
Instagram : @bernamaofficial, @bernamatvofficial, @bernamaradioofficial
TikTok : @bernamaofficial

© 2024 BERNAMA   • Penafian   • Dasar Privasi   • Dasar Keselamatan