BERITA TERGEMPAR   PRK Nenggiri: Jentera PH akan digerakkan bantu kempen calon BN- Fahmi | 

AV ACCESS MEMPERKENALKAN SISTEM PERSIDANGAN WAYARLES ESHARE W80 YANG MEMBAWA PEMBAHARUAN DI INFOCOMM ASIA 2024 DI THAILAND

19/07/2024 02:02 PM

BANGKOK, 19 Julai (Bernama) -- AV Access, penyedia perkhidmatan terkemuka bagi penyelesaian Pro AV dan AV melalui IP, amat teruja untuk mengumumkan penyertaan syarikat tersebut dalam InfoComm Asia 2024, satu daripada pameran teknologi paling utama di rantau ini. Acara itu diadakan dari 17 Julai hingga 19 Julai di Pusat Konvensyen Kebangsaan Queen Sirikit di Bangkok, Thailand.

AV Access mempamerkan barisan produk terkini di Reruai J40, termasuk sistem persidangan wayarles eShare W80 yang dinanti-nantikan, stesen dok suis KVM siri iDock dan penyelesaian 4K HDMI melalui IP. Barisan pelbagai penyelesaian ini menegaskan komitmen AV Access untuk menyampaikan teknologi audiovisual canggih bagi pelbagai aplikasi.

Untuk teks penuh, klik di sini


BERNAMA menyediakan informasi dan berita terkini yang sahih dan komprehensif yang disebarkan melalui Wires BERNAMA; www.bernama.com; BERNAMA TV di saluran Astro 502, unifi TV 631 dan MYTV 121 dan Radio BERNAMA di frekuensi FM93.9 (Lembah Klang), FM107.5 (Johor Bahru), FM107.9 (Kota Kinabalu) dan FM100.9 (Kuching).

Ikuti kami di media sosial :
Facebook : @bernamaofficial, @bernamatv, @bernamaradio
Twitter : @bernama.com, @BernamaTV, @bernamaradio
Instagram : @bernamaofficial, @bernamatvofficial, @bernamaradioofficial
TikTok : @bernamaofficial

© 2024 BERNAMA   • Penafian   • Dasar Privasi   • Dasar Keselamatan