Kolmar Bnh Mempercepat Pengembangan Pasaran Eropah Dengan Hemohim G Yang Dipacu Teknologi

26/07/2024 03:55 PM

SEOUL, Korea Selatan, 26 Julai (Bernama) -- Kolmar BNH (KRX: 200130), firma Pembuatan Pembangunan Asal (ODM) makanan fungsian kesihatan Korea yang terkemuka, mempercepat usaha pengembangan syarikat ke pasaran Asia Tenggara dan Eropah dengan HemoHIM G, produk yang direka bentuk untuk arena global.

HemoHIM G (Global) ialah versi antarabangsa 'HemoHIM', makanan tambahan kesihatan meningkatkan imun pertama diluluskan secara individu di Korea yang dibangunkan oleh Kolmar BNH dalam tempoh lapan tahun. Formulasi produk ini telah disesuaikan bagi mematuhi peraturan makanan pelbagai negara, dengan pelarasan dibuat kepada bahan mentah dan nisbah ramuan. Produk tersebut menampilkan angelika sinensis, ligustikum chuanxiong, paeonia laktiflora, kesemuanya dipilih melalui proses kawalan kualiti yang ketat. Rasa dan aroma yang dipertingkat juga menjadikan HemoHIM G lebih menarik kepada khalayak yang lebih luas.

Untuk teks penuh, klik di sini


BERNAMA menyediakan informasi dan berita terkini yang sahih dan komprehensif yang disebarkan melalui Wires BERNAMA; www.bernama.com; BERNAMA TV di saluran Astro 502, unifi TV 631 dan MYTV 121 dan Radio BERNAMA di frekuensi FM93.9 (Lembah Klang), FM107.5 (Johor Bahru), FM107.9 (Kota Kinabalu) dan FM100.9 (Kuching).

Ikuti kami di media sosial :
Facebook : @bernamaofficial, @bernamatv, @bernamaradio
Twitter : @bernama.com, @BernamaTV, @bernamaradio
Instagram : @bernamaofficial, @bernamatvofficial, @bernamaradioofficial
TikTok : @bernamaofficial

© 2024 BERNAMA   • Penafian   • Dasar Privasi   • Dasar Keselamatan